A Nissan amerikai képviselete megmutatta, mit lehet kihozni egy nyolcvanas évekbeli Sunnyból. A motorja nem biztos, hogy tetszeni fog, de a külseje nagyon rendben van.
A hatvanas évek óta a Nissan egyik legnépszerűbb modellje volt a Sunny, amit az európai piacon az Almera, majd a Pulsar váltott. A hagyományoknak megfelelően a kezdetek óta többféle karosszériaváltozata készült, közte platós kisteherautó is, és a Nissan amerikai képviselete most azt mutatta meg, mit lehet kihozni egy Sunny pick-upból.
Az egyszerű szögletes karosszériát alaposan kiszélesített kerékjáratokkal dobták fel,
az orrát a Skyline stílusában szabták át, ezt Hakotora néven ismerik a rajongók.
A Sunny kiállásához sokat tett az ültetett futómű, ami egy 240SX-ből származik, és persze a 17 colos Rotiform könnyűfém kerekek, amiket aerodinamikus burkolattal láttak el.
A motorja nem biztos, hogy bejön, hiszen az eredeti 1,2 literes négyhengeres benzines helyére nem a Sunny későbbi turbós motorját, hanem a Leaf elektromotorját szerelték. 147 lóerős teljesítményével kétszer olyan erős, mint új korában, a nyomatéka a háromszorosa, a 40 kilowattórás akkuval pedig a modernizált Sunny hatótávja sem jelent gondot.
Ez is érdekelhet: