A Nissan amerikai képviselete megmutatta, mit lehet kihozni egy nyolcvanas évekbeli Sunnyból. A motorja nem biztos, hogy tetszeni fog, de a külseje nagyon rendben van.

A hatvanas évek óta a Nissan egyik legnépszerűbb modellje volt a Sunny, amit az európai piacon az Almera, majd a Pulsar váltott. A hagyományoknak megfelelően a kezdetek óta többféle karosszériaváltozata készült, közte platós kisteherautó is, és a Nissan amerikai képviselete most azt mutatta meg, mit lehet kihozni egy Sunny pick-upból.

Az egyszerű szögletes karosszériát alaposan kiszélesített kerékjáratokkal dobták fel,

az orrát a Skyline stílusában szabták át, ezt Hakotora néven ismerik a rajongók.

A Sunny kiállásához sokat tett az ültetett futómű, ami egy 240SX-ből származik, és persze a 17 colos Rotiform könnyűfém kerekek, amiket aerodinamikus burkolattal láttak el.

A motorja nem biztos, hogy bejön, hiszen az eredeti 1,2 literes négyhengeres benzines helyére nem a Sunny későbbi turbós motorját, hanem a Leaf elektromotorját szerelték. 147 lóerős teljesítményével kétszer olyan erős, mint új korában, a nyomatéka a háromszorosa, a 40 kilowattórás akkuval pedig a modernizált Sunny hatótávja sem jelent gondot.

Ez is érdekelhet:

Pontosan negyvenéves a Nissan furcsa kisautója

Meglehetősen szokatlan helyre tették a visszapillantó tükröket egy időben a Nissannál, de akkoriban ezt említésre méltónak sem találták. A March pontosan 40 éve mutatkozott be, ahogy több márkatársa is az előtte lévő hónapokban.

Harminc ikonikus japán autó a kilencvenes évekből

Megtalálod közöttük a kedvencedet?

Megdobogtatja a szívünket ez a gyönyörű Skyline GT-R

A kultikus japán sportautó igazi időkapszula 1989-ből.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

Gyönyörű ez a Jaguar E-Type, és teljesen elektromos

Corvette-motorral dobták fel ezt a klasszikus Range Rovert

További cikkeink a témában