A Skyline GT-R az egyik legismertebb japán sportautó, amelynek minden generációja tovább tágította a technika és a teljesítmény határait. A ’89-ben bevezetett szériából mutatunk egy csodás állapotban lévő példányt.

A hatvanas évek végén vált önálló modellé a Skyline GT-R, amely nemcsak a versenypályákon aratott sikereket, hanem az autórajongók körében is legendává vált. 1989-ben jelent meg az R32-es szériája, amely az összkerékhajtásával, hátsókerék-kormányzásával és a rengeteg tartalékkal rendelkező biturbó hathengeres motorjával a manapság ismeretlen túltervezés mintapéldája.

A ’89-es Nissan Skyline GT-R-ben dolgozó 2,6 literes motor gyárilag hivatalosan 280 lóerőre volt képes,

de szinte korlátlan lehetőségeket biztosított a tuningcégek számára a teljesítmény fokozására. Most mégis egy szinte eredeti állapotban megőrzött példányt mutatunk, amiből egyre kevesebbet találni a világon. A típus első évjáratából, 1989-ből való, és egyszerűen fantasztikusan néz ki.

Az állapotára magyarázat lehet, hogy az órája még mindig csak 29 ezer kilométert mutat.

2018-ban került a jelenlegi hongkongi tulajdonosához, és teljesen korhűnek mondható, hiszen csak egy korabeli BBS kerékszett és kipufogórendszer került rá, ami bármikor visszaépíthető. A kultikus sportkocsi az RM Sotheby’s aukciójára kerül, ahol várhatóan szép összegért csapnak le rá.

Ez is érdekelhet:

Az eredetinél is jobb lett ez a Nissan Skyline GT-R

Amikor Japánban hozzálátnak, hogy jobbá tegyék az eredetit.

Pár japán youngtimer értéke idén az egekbe szökhet

Ha van egy japán klasszikus a garázsodban, akkor érdemes lehet megtartani.

Nekivágnánk az éjszakának ezzel a Skyline GT-R-rel

Te hová indulnál ezzel a Nissannal?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában