Mintha egyenesen a vázlatfüzet lapjáról gurult volna le, úgy néz ki az az egyedi Ferrari 812 Competizione, melyből egyetlen darabot készített a Tailor Made részleg a New Yorkban tartott jótékonysági gálára.

Azoknak szól a 812 Competizione és a 812 Competizione A, akik a klasszikus Ferrarikat kedvelik, tehát mindenféle hibridrendszer nélkül, az orrában a tizenkét hengeres szívómotorral. Pontosan ilyen a 812 Superfast élesebb változata, melyből csak 999 darabot készít a Ferrari, de egyiket sem ennyire nemes céllal.

Kifejezetten a New Yorkban tartott jótékonysági eseményre készítették ezt a sárga 812-est.

Egyetlen árva fillért sem tart meg majd a végösszegből a Ferrari, mindet a jó ügy érdekében ajánlották fel az olaszok. Szép üzenete van és a jövőben komoly gyűjtői értéke lehet a megismételhetetlen autónak, mely feltűnő színével és kontrasztos fóliázásával azt mutatja meg, hogy a formatervezők és mérnökök milyen elemeket fejlesztettek ahhoz, hogy a 812 Superfastból Competizione legyen.

Nagyon látványosak a változások, hiszen a Superfast egy elegáns sportautó, a Competizione pedig a látványos aerodinamikai elemekkel és a lökhárító szélén kivezetett masszív kipufogókkal már sokkal inkább versenypályát kíván. Matt sárga fényezésére Flavio Manzoni vázlatából emelték át a vonalakat és a kis jegyzeteket. Ellentétben a Bugatti Chiron Super Sport Golden Erával, itt nem bajlódtak a különleges fényezéssel, hanem a jóval egyszerűbb fóliát választották.

Legalább annyira sárga kívül, mint amennyire sárga belül a 812 Competizione.

Fényezéséhez tökéletesen passzoló sárga Alcantara kárpitozása már sokkal igényesebb munka, mint a matricázott karosszéria. Az anyagba hímezett tollvonások és megjegyzések izgalmassá teszik a sportautó utasterét, amiben a főszerep nem egy központi kijelzőé, hanem a kormányé és a sportüléseké. A fém pedálsor és a hatalmas váltófülek megüzenik, hogy a 812-ben a vezetés a lényeg, nem a színház.

Karbon pengével kettészelt gépházteteje alatt a Ferrari 65 fokos hengerszögű, szívó V12-es benzinmotorjának 6,5 literes változata van. A 812 Competizionéban 830 lóerőt ad le 9250-es fordulaton és 692 Nm nyomatéka van 7000-nél. A kétüléses kupé kevesebb, mint 3 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 340 km/óra a végsebessége. Ezt azonban aligha fogja sokszor kipróbálni az, aki erre a műtárgyra licitál majd.

Ez is érdekelhet:

Megtanít élvezni az életet a Ferrari Roma Spider

Egy jó tengerparti út és a Ferrari Roma Spider olyan program, amit mindenkinek szívből kívánunk.

1030 lóerős extrém pályagépekkel lepett meg a Ferrari

Stradale és Spider változatban is itt az SF90 XX, ami versenyautónak tűnik, pedig közúton is használható.

Gyönyörű a KC23, a Ferrari megismételhetetlen pályagépe

Páratlan szépség az egyedi Ferrari KC23.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés