A Ferrari meglepetésre előállt egy Daytona névre keresztelt V12-es középmotoros szupersportautóval, amit csak a maranellói márka leghűségesebb ügyfelei kaphattak meg, már el is fogyott mind.
2018-ban indította útjára az Icona sorozatot a Ferrari, az ötvenes évek barchetta sportautóit felelevenítő Monza SP1 és SP2 modellekkel, és most tovább folytatja a sort egy újabb múltidéző különlegességgel. A Daytona SP3 nem véletlenül kapta a nevét, a hatvanas évekbeli Ferrari prototípusoknak állít emléket, mint a 330-as, amivel hármas győzelmet arattak a daytonai 24 órás futamon.
A dizájn egyszerre múltidéző és jövőbemutató, a Daytona SP3 izgalmas formájú karosszériája 4,69 méter hosszú, 2,05 méter széles és mindössze 1,14 méter magas. A belső tér is a hatvanas évekbeli prototípusokat hozza vissza azzal, hogy
az ülések nem állíthatók, az ideális vezetői üléspozíciót a kormányoszlop és a pedálok állításával lehet elérni.
A 812 Competizione motorját kapta a Daytona SP3, de itt az ülések mögé került a 6,5 literes V12-es szívómotor,
ami 840 lóerős teljesítményre és 697 Nm nyomatékra képes, a maximum fordulatszáma 9500 percenként. A hétfokozatú duplakuplungos váltója a LaFerrariból származik, de az energia-visszatermelő része nélkül, a Daytona SP3 ugyanis nem hibrid, ezért csak 1485 kilogrammot nyom.
A legújabb Ferrari ezzel a motorral 2,85 másodperc alatt éri el a százas tempót, 7,4 másodperc kell a 200 km/órához, a végsebessége 340 km/óra. A Daytona SP3 csak a márka leghűségesebb ügyfelei számára érhető el, és ugyan nettó kétmillió euróba kerül, a bemutatója előtt azonnal meg is rendelték mind az 599 példányát.