Merész türkiz fényezéssel, fehér felnikkel és kockás kárpittal kacsint vissza a nyolcvanas évekre a Ford Mustang GT-hez rendelhető FX Package.

Hatalmas húzás volt a Fordtól a hatvanas évek közepén az első Mustang. De annyira, hogy messze túlszárnyalta a várakozásokat, mindenkinek ilyen sportos kupé vagy kabrió kellett, mert megfizethető volt és menő. A második generációra sokan csak azt mondják, hogy legalább életben tartotta a Mustang nevet, a harmadikra, tehát a Fox Body-ra pedig sokan egészen addig csak legyintettek, ameddig divatba nem jött újra a nyolcvanas évek. Most pedig itt a Mustang GT FX Package, hogy revansot vegyen mindenkin, aki nem tisztelte eléggé a Ford Fox platformra épülő Mustangját.

Mielőtt 1978-ban gyártásba került volna a Fox Body, még annak a lehetősége is felmerült, hogy egy keresztmotoros és elsőkerék-hajtású Mazda alapra húzzák fel a legújabb Mustangot, szóval minimum ezért végtelenül hálás lehet mindenki a Fox platformnak, hogy ez a rémálom nem lett valóság. A szögletes karosszériával és a visszafogott vonalakkal egészen más karakterű Mustang ez, mint az első vagy akár a legújabb.

Sokáig ez volt a legolcsóbb Mustang, de mostanra beérett és hűséges rajongókat szerzett. Az FX Package pedig arra is bizonyíték, hogy a Fox Body cseppet sem kínos többé, hanem a Mustang érdekes útjának egyik megállója. Éppen ezért rengeteget dolgoztak a dizájnerek azon, hogy az inspiráció passzoljon az S650-es kódú Ford Mustang GT-hez.

Nagyon jól állnak a Ford Mustang GT-nek a retrós rajzolatú felnik.

Kifejezetten ehhez a csomaghoz tervezték a 19 colos felniket, melyek Oxford fehér színe visszaköszön a Mustang és a GT logókon, valamint a hűtőmaszk betétjein és a sárvédők elmaradhatatlan 5.0 feliratán. Utasterében a varrások türkiz színűek, a fekete félbőr Recaro sportülések középső részén kockás szövetkárpit van, hogy egyértelmű legyen a múltidézés. A digitális felületeket is ezekhez az árnyalatokhoz lehet igazítani.

Európában a Ford Mustang GT 5,0 literes, szívó V8-as motor 446 lóerős és 540 newtonméter nyomatéka van. Az igazán rendes emberek pedig a 10 fokozatú automata váltó kényelmét feláldozzák a hatfokozatú kézi öröméért. A Ford Mustang GT 5,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra, de sokkal lényegesebb a fantasztikus vezetési élmény.

Ez is érdekelhet:

Hatvan éve így született a Ford Mustang legendája

Napra pontosan ma hatvan éve mutatták be az első Ford Mustangot, ami igazi sikertörténetet indított útjára.

Még a Ford Mustang GTD is lehet durvább!

Reszeltek még egy kicsit a Ford 800 lóerős, közútra engedett versenyautóján a mérnökök.

Európába érkezett a vadonatúj Ford Mustang, jön a Dark Horse is

Idén már az európai utakat is beveszi az új Mustang, és bár a teljesítménye szerényebb lesz az amerikainál, ezt aligha bánjuk.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
36% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
64% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Miért gondolunk máshogy a férfiak szexuális örömszerző eszközeire?
Hirdetés