Merész türkiz fényezéssel, fehér felnikkel és kockás kárpittal kacsint vissza a nyolcvanas évekre a Ford Mustang GT-hez rendelhető FX Package.
Hatalmas húzás volt a Fordtól a hatvanas évek közepén az első Mustang. De annyira, hogy messze túlszárnyalta a várakozásokat, mindenkinek ilyen sportos kupé vagy kabrió kellett, mert megfizethető volt és menő. A második generációra sokan csak azt mondják, hogy legalább életben tartotta a Mustang nevet, a harmadikra, tehát a Fox Body-ra pedig sokan egészen addig csak legyintettek, ameddig divatba nem jött újra a nyolcvanas évek. Most pedig itt a Mustang GT FX Package, hogy revansot vegyen mindenkin, aki nem tisztelte eléggé a Ford Fox platformra épülő Mustangját.
Mielőtt 1978-ban gyártásba került volna a Fox Body, még annak a lehetősége is felmerült, hogy egy keresztmotoros és elsőkerék-hajtású Mazda alapra húzzák fel a legújabb Mustangot, szóval minimum ezért végtelenül hálás lehet mindenki a Fox platformnak, hogy ez a rémálom nem lett valóság. A szögletes karosszériával és a visszafogott vonalakkal egészen más karakterű Mustang ez, mint az első vagy akár a legújabb.
Sokáig ez volt a legolcsóbb Mustang, de mostanra beérett és hűséges rajongókat szerzett. Az FX Package pedig arra is bizonyíték, hogy a Fox Body cseppet sem kínos többé, hanem a Mustang érdekes útjának egyik megállója. Éppen ezért rengeteget dolgoztak a dizájnerek azon, hogy az inspiráció passzoljon az S650-es kódú Ford Mustang GT-hez.
Nagyon jól állnak a Ford Mustang GT-nek a retrós rajzolatú felnik.
Kifejezetten ehhez a csomaghoz tervezték a 19 colos felniket, melyek Oxford fehér színe visszaköszön a Mustang és a GT logókon, valamint a hűtőmaszk betétjein és a sárvédők elmaradhatatlan 5.0 feliratán. Utasterében a varrások türkiz színűek, a fekete félbőr Recaro sportülések középső részén kockás szövetkárpit van, hogy egyértelmű legyen a múltidézés. A digitális felületeket is ezekhez az árnyalatokhoz lehet igazítani.
Európában a Ford Mustang GT 5,0 literes, szívó V8-as motor 446 lóerős és 540 newtonméter nyomatéka van. Az igazán rendes emberek pedig a 10 fokozatú automata váltó kényelmét feláldozzák a hatfokozatú kézi öröméért. A Ford Mustang GT 5,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra, de sokkal lényegesebb a fantasztikus vezetési élmény.
Ez is érdekelhet:






