Szinte egyszerre újult meg a legsportosabb prémium nagyautók közül kettő, a BMW M5 után a Mercedes is bejelentette az E 63 AMG ráncfelvarrását. Főleg a forma változott, a technika már eddig is bőven elég jó volt.

Nem sokkal az után, hogy a BMW bemutatta az M5 megújult kiadását, a Mercedes-AMG-nél is előálltak a ráncfelvarrott E 63-mal.

Szigorúbb külsőt öltött a megújult BMW M5

Még mindig az álomautónk a 625 lóerős sportlimuzin.

Leginkább a külsőt érinti a változás, az E-osztály többi kivitelének mintájára új fényszórókat, nagyobb hűtőmaszkot és szélesebb hátsó lámpákat kapott az autó, amitől szerintünk jóképűbb lett.

A csúcsmodellt a függőleges osztású hűtőmaszk és a négy szögletes kipufogóvég különbözteti meg a többitől,

ezen kívül új 19 és 20 colos könnyűfém kerekek, valamint ezüstszürke, grafitszürke és az AMG GT-ről ismerős matt kék fényezés érkezett a kínálatba. Jobb lett az autó aerodinamikája, és a nagyobb légbeömlők javítják a motor hűtését.

A belső tér a többi E-osztály mintájára újult meg,

szériában két 10,25 colos képernyővel a műszerfalon, ami helyett két 12,3 colos kijelző is kérhető. A gyönyörűen kárpitozott sportülések fejtámaszába az AMG logóját nyomták, és elég izgalmas formájú a duplaküllős kormánykerék, amit érintőfelületekkel láttak el.

A lemezek alatti technika ezúttal nem változott, a 4 literes biturbó V8-as benzinmotor továbbra is 571 lóerőre és 750 Nm nyomatékra képes

a Mercedes-AMG E 63-ban, a széria kilencfokozatú automata váltóval és az összkerékhajtással 3,5 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százra és 250 km/óránál korlátozott a végsebessége.

Még jobb a 63 S, ami 612 lóerős és 850 Nm a nyomatéka, így 3,4 másodperc alatt tudja le a gyorsulást százra, és 300 km/órával száguldhat.

Az útfekvésről aktív futómű, a komfortról légrugó gondoskodik, elérhető a hátsó differenciálzár és a karbon-kerámia fékrendszer, Race módban pedig hátsókerék-hajtásra váltva driftelni is lehet vele.

Nem is kívánhatnánk ennél többet, és a legjobb, hogy a Mercedes-AMG E 63 a limuzinon, valamint a korábban megújult kupén és kabrión kívül kombiként is elérhető, verhetetlen méretű, 640 literes csomagtérrel, ami a hátsó ülések ledöntésével 1850 literesre bővíthető.

Ez is érdekelhet:

A megújult E-osztály mindent tud, amit egy autó csak tudhat

Szinte már teljesen átveszi a vezetést.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés