Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Az 5-ös sorozat modellfrissítése után már csak arra vártunk, hogy a BMW mikor mutatja be a csúcsmodell ráncfelvarrott változatát. A megújult M5 erősebb nem lett, mégis sportosabb és dögösebb.

A BMW idén új külsőt adott az 5-ös sorozatnak, és elsőként csak az alapmodelleket mutatta meg, most azonban a megújult M5-ről is lehullt a lepel.

Nem kétséges, hogy a szűkebbre szabott lézeres fényszórók, az L-alakú nappali menetfények és a közös keretbe foglalt vese alakú hűtőmaszk a csúcsmodellnek is szigorúbb megjelenést adnak.

A lökhárítón lévő légbeömlőket és a hátsó lámpákat is átszabták, és nincs rendes modellfrissítés új színek és felnik nélkül. A képeken látható Motegi vörös és a 20 colos, duplaküllős könnyűfém kerekek is újak.

Persze a BMW sportlimuzinja eddig is bőségesen erős volt, most is annak számít. A 4,4 literes biturbó V8-as motorja 600 lóerőre képes, amivel 3,4 másodperc alatt gyorsul százra, a 625 lóerős Competition még egy tizedet farag ezen az időn.

és a modellfrissítés újdonsága az M8 Gran Coupéból származó, újonnan fejlesztett lengéscsillapító, ami amellett, hogy biztosan az úton tartja az autót, még kényelmesebb utazást garantál.

A váltókar mellett találsz egy Setup gombot, ezzel állíthatod be a neked legjobban fekvő paramétereket, amiket aztán a kormánykeréken lévő vörös billentyűkkel egy szempillantás alatt hívhatsz be.

Ez is érdekelhet:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.