Két cég szinte egyszerre mutatta be a Gulf színeibe öltöztetett Mustangját. Az egyik csak egyetlen példányban készül, a másikból egy kicsivel nagyobb szériát is készítenek, de mindkettő elérhetetlen álom marad.

A kék és narancssárga fényezés különleges jelentéssel bír az autósportban, a Gulf Oil színeibe öltöztetett versenyautók többször is sikert arattak a pályákon.

Jacky Ickx és Jackie Oliver GT40-e a Le Mans-i győzelem felé száguld 1969-ben, mögöttük David Hobbs és Mike Hailwood Fordja a harmadik helyre fut be

1968-ban és 1969-ben is ezzel a külsővel nyerte meg a 24 órás Le Mans-i futamot a Ford GT40, és azóta a GT újabb kiadásai is megjelentek ezzel a festéssel.

Most a Mustangot öltöztették a Gulf színeibe, egyszerre mindjárt két cég is.

A Roush tuningcég autója csak egyetlen példányban készül, és nem csupán a külsejével tér el a szériamodelltől. A GT-t veszi alapul, aminek 5 literes V8-asa gyárilag 460 lóerős, de a Roush által beépített kompresszorral 710 lóerősre izmosították.

A másik Mustang egy amerikai márkakereskedő, a Brown Lee alkotása, akik megállapodást kötöttek az olajcéggel, ezért ez is hivatalos fényezésnek tekinthető.

amihez a hatfokozatú kézi és a tízfokozatú automata váltó is választható, és még három év garanciát is vállalnak.

A Brown Lee Mustangja is limitált példányszámú, de egy kicsivel több, 119 darab készül belőle, nem olcsón, 140 ezer dollárért, ez pedig jóval több egy széria Mustang GT áránál, amit 36 ezer dollárért lehet megkapni az Egyesült Államokban. Ez ugyan nem olyan izgalmas, de nálunk is kapható lesz:

(Képek: Getty Images, Roush, Brown Lee Performance)

Ha még nem olvastad:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon