Tényleg bajok lehetnek az autóval.

Noha a szabályok 2020-ra nem nagyon módosultak, a Ferrari alapjaiban változtatta meg az új idényre szánt autóját. Megbízható forrásoktól azt lehetett hallani, hogy nincs minden rendben az SF1000-rel.

Katasztrófális helyzet alakult ki a Ferrari 2020-as autója körül

Egyre több helyről hallani, hogy komoly bajok vannak vele.

És az, hogy valami tényleg nem oké Sebastian Vettel és Charles Leclerc autójával, az már az első háromnapos barcelonai teszthéten kiderült az összesített adatokból:

  • a megtett körök tekintetében a Ferrari csak a 8. helyre volt jó, mindössze a Williamst és a Haast tudta csak megelőzni:

Circuit de Barcelona-Catalunya on Twitter

Remembering the laps classification. Which teams havw surprised you so far? #F1Testing

  • az autó sebessége messze elmarad a riválisokétól – Vettel és Leclerc leggyorsabb köre majd két másodperccel volt lassabb az első teszthetet megnyerő Bottasénál, illetve a második Hamiltonénál, és csak 14 ezreddel jobb a williamses George Russellénál:

Pirelli Motorsport on Twitter

The full breakdown of #F1Testing? More #Fit4F1 info ? https://t.co/crDidNOlhE

  • a megbízhatósággal is akadtak gondok:

Nem kellett sokat várni rá, hogy megadja magát a Ferrari új autója

Eddig sok jót nem lehetett hallani az SF1000-ről, és most itt van még ez is.

(via, fotó: Scuderia Ferrari)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés