A 2018-as idény végén a Mercedes zsinórban ötödik alkalommal húzta be a konstruktőri világbajnokságot, miközben Lewis Hamilton is megvédte címét. Nyilvánvalóan nem más a csapat és a brit célja sem a márciusban induló új idényben, mint ismét felülni a F1-világ tetejére. Hamilton viszont már most tudja, hogy mi lesz a 2019-es autójának gyenge pontja.

2019-ben három fontosabb aerodinamikai módosítás jön az F1-ben, ami közül a leegyszerűsített, de szélesebb első szárny lehet a legnagyobb hatással az autóra, így valószínűleg erre gondolhatott Hamilton, amikor azt mondta, hogy...

„Van egy ötletem, hogy mi lesz az új autó gyenge pontja, ez a szabályváltozásokhoz köthető. Ezt a csapat is tudja, ezért megállás nélkül dolgozunk, szorosan együttműködve."

Ezzel a kihívással persze nemcsak a Mercedesnek, hanem minden csapatnak szembe kell néznie. Az ötszörös világbajnok azért annyira nem aggódik:

„Nem mindig sikerülhetnek tökéletesen a dolgok, nekünk, versenyzőknek sem, de úgy gondolom, csapatként remekül motiváljuk egymást, ami számomra rendkívül ösztönző, és arra késztet, hogy amikor kimegyek a pályára, ne hagyjam cserben a többieket.”

És persze azt mondja, hogy egészen addig magabiztos is, amíg a Mercedes nem változtat győztes hozzáállásán. Amúgy meg...

Hamilton minden eddignél világosabban beszélt a jövőjéről

Ennél egyértelműbben nem is fogalmazhatott volna.

(Fotó: Mercedes-AMG Petronas Motorsport)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés