Bájosan szörnyen néz ki, kényelmetlen, veszélyes és lassú.

Kellett egy kis idő a háború után, amíg a német autógyártás összeszedte magát, de ez sem szolgálhat mentségül a kevéssé ismert, 1951-es Hoffmannra. Mint egy félig eltaposott alumínium katicabogár, ám ez még csak szépészeti probléma, az viszont már általánosabb gond, hogy a vezetési pozíció és a kényelem tragikus, a hátsókerék-kormányzás életveszélyes, és egy álmatag biciklis is bármikor legyorsulja. De legalább nagyjából hetven évvel később jó videót lehetett róla készíteni.

Ez is érdekelhet:

Az első sorozatban gyártott Ferrari volt ez a 250 GT

A Pininfarina újonnan felépített gyárában készült, ezt a példányt pedig fél évszázadig egy tulajdonos őrizte.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Európa egyik legjobb és legújabb Kia-kereskedése is Budapesten van

Ha azt gondolod, hogy már mindent láttál, ami történhet veled szex közben, akkor töltsd ki ezt a kvízt!

Elektromos szabadidő-autó is lesz a Porsche Cayenne-ből

További cikkeink a témában
Budapest új szalonja mindenkit lenyűgözött – Nézd meg a részleteket!
Hirdetés