Bájosan szörnyen néz ki, kényelmetlen, veszélyes és lassú.

Kellett egy kis idő a háború után, amíg a német autógyártás összeszedte magát, de ez sem szolgálhat mentségül a kevéssé ismert, 1951-es Hoffmannra. Mint egy félig eltaposott alumínium katicabogár, ám ez még csak szépészeti probléma, az viszont már általánosabb gond, hogy a vezetési pozíció és a kényelem tragikus, a hátsókerék-kormányzás életveszélyes, és egy álmatag biciklis is bármikor legyorsulja. De legalább nagyjából hetven évvel később jó videót lehetett róla készíteni.

Ez is érdekelhet:

Az első sorozatban gyártott Ferrari volt ez a 250 GT

A Pininfarina újonnan felépített gyárában készült, ezt a példányt pedig fél évszázadig egy tulajdonos őrizte.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Harmincegy éve nő vezeti Budapest legnépszerűbb, sokat látott sztriptízbárját – A nagy Marilyn-sztori a Playeren

Sportosabb kupé lett a frissített 2-es BMW

Megújult a BMW legjobb sportkupéja, már 480 lóerős az M2-es

További cikkeink a témában