Teljesen beleszürkül a városi crossoverek tömény masszájába a Hyundai Bayon, ami most kicsit frissebb arccal és pár hasznos aprósággal újult meg.

Vitathatatlanul a Kona a legnagyobb sztár a Hyundai szabaidő-autói közül, hiszen abban megvan a használható méret, a vagány forma, valamint a benzinesen túl hibrid és teljesen elektromos is lehet. Ezzel szemben a Bayon kicsit szürke és ódivatú, de sokaknak éppen ezért lehet vonzó crossover vagy egyszerű közlekedési eszköz.

Hagyományos benzinmotor a gépháztető alatt, használható gombok a középkonzolon.

Miközben minden minimum mild hibrid lett, a Hyundai Bayonban továbbra is egy sima 1,0 literes, háromhengeres turbómotor jelenti a csúcsot 100 lóerővel és picikét több mint 170 Nm nyomatékkal. Hűtőmaszkba olvadó fényszóróival és a vízszintes csíkként világító menetfényével a Konára emlékeztető arca lett. Utasterében pedig ott a 10,25 colos digitális műszeregység és a szintén 10,25 colos érintőképernyő, de a középkonzolról nem maradtak le a fontosabb fizikai gombok sem, így végtelenül egyszerű kezelni.

LED-es az utastér világítása és állítható a hangulatvilágítás színe is. Sokkal hasznosabb, hogy a három USB-A csatlakozó helyett a frissített Bayonban már csak egy USB-A és két USB-C csatlakozó van, de az okostelefonokat akár vezeték nélkül is lehet tölteni. Fedélzeti rendszere felhőn keresztül frissül, elérhető az Android Auto és az Apple CarPlay is.

Ez is érdekelhet:

Mindent bevet a Hyundai Ioniq 5 N

Feltűnő, erős, gyors, és elektromos.

Meglepően kockaforma lett az új Hyundai Santa Fe

Feltűnő külsőt alkottak az új csúcsmodellhez. Neked bejön ez a dizájn?

Szinte kinőtte a kategóriáját az új Hyundai Kona Electric

Most az új Kona elektromos változatáról árult el részleteket a Hyundai.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában