Hamarosan izmos sportváltozattal bővül az Ioniq 5 kínálata, és a Hyundai most egy előzetes kedvcsinálóval mutatta meg, mire lesz képes az N változata.

Egyszerre retró és futurisztikus dizájnjával az Ioniq 5 az utóbbi idők legnagyobb dobása a Hyundaitól, és ha ez nem lenne elég, hamarosan érkezik a sportos N változata. A bemutatója még hátravan, de addig is az álcázott prototípusok sarkköri tesztelése során megmutatják, mi mindenre lesz képes az izmos elektromos autó.

Az újdonság nemcsak az első tisztán elektromos hajtású sportmodellje lesz a Hyundainak, hanem az első összkerékhajtású is.

A hajtásláncáról még nem árult el részleteket a márka, de nem tévedhetünk nagyot, ha azt mondjuk, hogy a testvérmodell Kia EV6 GT-ben látott kétmotoros, 585 lóerős rendszert kapja az Ioniq 5 N is.

Mutatott egy pár képet az álcázott prototípusról a Hyundai, miközben a svédországi Arjeplog közelében, a sarkköri télben tesztelik, és azt is elárulta, hogy az autónak lesz egy N Drift Optimizer funkciója. Mint a neve mutatja,

ezzel a hajtás 100 százaléka a hátsó kerekekre jut, és hosszan kitartott driftet lehet vele művelni.

A következő videón a Hyundai rali-világbajnoki raliautójával, az i20 N WRC-vel mutat be páros gyakorlatot az Ioniq 5 N:

Ez is érdekelhet:

Mintha véletlenül gyártásba küldtek volna egy tanulmányautót – Hyundai Ioniq 5-teszt

Pedig a tanulmányautó még durvább volt. Panaszra így sincs okunk, főleg, ha az összkerekes, 72,6 kWh kapacitású csúcsváltozatot járathatjuk meg.

A Genesisnek is van már elektromos autója, nem is akármilyen

A Hyundai és Kia prémium testvére is bemutatta a saját elektromos autóját.

585 lóerős elektromos sportlimuzinnal készül a Hyundai

Bemutatta a Hyundai a jövendő Ioniq 6 N előzetesét.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában