
Aerodinamikus limuzin formájával és agresszív kiállásával a frissített Hyundai Ioniq 6 megmutatja, hogy egy elektromos autó is lehet menő. És ezt még tudják fokozni az irdatlanul erős Ioniq 6 N-nel.
Évek után is elképesztően futurisztikusnak és hatékonynak tűnik a Hyundai Ioniq 6, melyet mintha nem is formatervezők rajzoltak volna, hanem a szélcsatorna csiszolta volna ki. A modellfrissítéssel átdolgozták az autó dizájnját és megújult az utastere is, de a technikája változatlan. A leghegyesebb változatra, a több mint 650 lóerős, lelkesítő hanggenerátorral és szimulált váltásokkal izgalmasabbá tett Ioniq 6 N-re még 2025 júliusáig várni kell.
Ellentétben a legtöbb modern autóval, az. Ioniq 6 modellfrissített változatában több hagyományos gomb van.
Nem változott az utastér hangulata a Hyundai elektromos limuzinjában, a használhatóság viszont nagyon sokat javult. A vásárlói visszajelzések alapján áttervezték a műszerfalat és a kezelőszerveket, így hagyományosabb és könnyebben kezelhető kapcsolók kerültek a vezető köré. Változatlan viszont a két kijelző és az opcionálisan elérhető digitális külső tükör is, melyeknek képernyője az első tetőoszlopok tövében van.
Átrajzolták a Hyundai Ioniq 6 sziluettjét is, a facelift utáni változat orrán kettéosztották a nappali menetfényt és a LED-es fényszórót. Az előbbi pixelekből álló vékony csíkban fut az autó két szélén, a lámpák pedig szinte eltűnnek a maszkban, ezzel sokkal igényesebben oldották meg ezt a trükköt, mint a BMW az új 7-esnél. Eltűnt az Ioniq 6 egyik legtöbbet kritizált dizájneleme is, most csak egy kacsafarok spoiler van az autó hátulján, a szélvédő alatti légterelő nélkül letisztultabb a megjelenése.
Ez is érdekelhet: