A Fiat közvetve végül is jelen van a Forma–1-ben, de mi lenne, ha még ennél is jobban belekeveredne a királykategóriába? Megmutatjuk.

Számos autógyárat szóbahoztak már a Forma–1-gyel, jelenleg a legközelebb a Volkswagen-csoport két zászlóvivő márkája, az Audi és a Porsche áll a sportághoz, állítólag már csak arra várnak, hogy bejelentsék a 2026-ban életbe lépő új motorszabályokat, amelyek körvonalaiban valahogy így néznek ki:

Megvan, milyenek lesznek az újgenerációs F1-es motorok

Az biztos, hogy ez így már sokkal vonzóbb lehet azon csapatok/autó- és motorgyártók számára, akik eddig anyagi okok miatt haboztak az F1-es szerepvállaláson.

Az F1-es szerepvállalást tekintve ugyanakkor akadnak olyan legendás autógyárak is, amelyek nem is gondolkodnak a száguldó cirkusz lehetőségén, részben ilyen például a Fiat is. Azért csak részben, mert a cégcsoporthoz tartozó Alfa Romeo és Ferrari révén ugyan közvetve, de képviseltetik magukat az autósport királykategóriájában – márcsak ezért is szinte kizárt, hogy saját márkaként megjelenjenek. Ennek ellenére Sean Bull grafikuszseni, aki egyébként az Alpine grafikus dizájnereként is ténykedik, elképzelte, milyen lenne, ha Olaszország legnagyobb autógyártója mégis beszállna az F1-be – az biztos, hogy letisztult, szemrevaló koncepciófestést dobott össze:

(Fotó: Sean Bull Design, nyitókép: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Rendesen büntet, ahogy az F1-pilóták kinéznének, ha kamionsofőrök lennének

Ezekben a képekben aztán nincsen köszönet. Sergio Pérez például inkább hasonlít egy drogkartell fejére.

Senki nem akart Lewis Hamiltonnal dolgozni a McLarennél

Egymással veszekedtek a szerelők és a mérnökök, hogy ne Lewis Hamilton autóján kelljen dolgozniuk.

Lewis Hamilton megnevezte legkeményebb ellenfelét

Nem Sebastian Vettel és nem is Max Verstappen nevét mondta, ugyanakkor a választása így sem meglepő.

És ezt olvastad már?
Még az is lehet, hogy elveszik Verstappen tavalyi világbajnoki címét