A modellfrissítéssel plug-in hibrid változat érkezett az F-Pace kínálatába, és szerencsére a Jaguar nem mondott le a csúcsmodellről sem, az SVR továbbra is nyolchengeres motorral készül.
2016-ban jelent meg a Jaguar szabadidő-terepjárója, és idén jött el a modellfrissítés ideje, amikor konnektorról tölthető hibrid változatot is kapott az F-Pace.
A 2018-ban érkezett SVR csúcsmodellről eddig nem esett szó, de most kiderült, hogy szerencsére nem kell búcsúznunk tőle, és még a kompresszoros V8-as motorját is megtarthatta.
A megújult F-Pace SVR motorja tehát továbbra is az 5 literes kompresszoros V8-as, aminek a teljesítménye maradt 550 lóerő,
de a legnagyobb nyomatéka 780-ról 800 Nm-re nőtt. A nyolcfokozatú automata váltóval és összkerékhajtással az izmosított Jaguar már 4 másodperc alatt eléri a százas tempót, ez háromtizedes javulás, a végsebessége 286 km/órára nőtt.
A modellfrissítés nem merült ki az új fényszórókban és hátsó lámpákban, az átrajzolt hűtőmaszkban és lökhárítókban, vagy a nagyobb érintőképernyőben. A Jaguar mérnökei
a kormányzáson és a futóművön is javítottak, előre és hátra is nagyobb átmérőjű féktárcsákat szereltek fel az F-Pace legizmosabb változatára.