Virtuális váltóval, rajtelektronikával és 650 lóerővel itt a Kia nagyra nőtt, elektromos hot hatch-e, a frissített EV6 GT.
Nagyobb kapacitású akkumulátorral és nagyobb teljesítményű villanymotorokkal messzebbre megy és gyorsabb a Kia EV6 GT, de nem ettől lesz igazán sportos. Az élénk zöld utastéri betétek és a vagány felnik is csak látványosak, de a rajtautomatika és a szimulált váltó tényleg új szintre emelik a vezetési élményt.
Egyértelműen úgy gondolták a Kiánál, hogy a több az jobb, így a frissített EV6 GT erősebb és nagyobb az akkumulátora.
Akárcsak a Long Range kivitelben, úgy az EV6 GT-ben is a 84 kWh-s akkumulátor van, melyet akár 258 kW-tal is lehet tölteni, ezzel 10-ről 80 százalékra 18 perc alatt szívja magát a legerősebb EV6-os. A Kia 450 kilométeres hatótávot ígér, ami városi felhasználásban akár 100 kilométerrel is növekedhet. Ahogyan a Hyundai Ioniq 5 N, úgy ez is tud V2L-t, tehát különböző fogyasztókat is lehet működtetni róla a töltőcsatlakozóba dugott adapterrel.
Alaphelyzetben 609 lóerőt dob össze a Kia EV6 GT két villanymotorja, de a rajtelektronika aktiválása után 650 lóerőt présel ki magából az autó. A legélesebb módban 3,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig 260 km/óra. Újdonság, hogy már nemcsak a gyorsulást lehet élvezni az EV6 GT-ben, hanem szimulált váltóval és hanggenerátorral a vezetési élménye olyan, mintha egy nagyra nőtt hot hatch volna.
Ez is érdekelhet: