A downsizing szóról az ezer köbcentis, háromhengeres motorok jutnak eszedbe, és megnyugodhatsz, mert a Macan Turbo nem ilyet kapott. A Porsche kisebbik SUV-jének csúcsváltozata kevesebb köbcentiből hozott ki több lóerőt.

A Cayenne megjelenése új szintre emelte a Porschét, és talán nem ennyire egyértelmű, de a kisebb, és ezzel elérhetőbb Macan még többet hozzátesz a márka sikeréhez.

Formába hozták a Porsche sikermodelljét, itt a megújult Macan

Még inkább a Cayenne-re hasonlít a márka kisebbik SUV-je.

A szabadidő-terepjáró nemrég megújult, az alapmodell és a hathengeres Macan S után pedig most megismerhetjük a csúcsváltozatot, a Macan Turbót.

A legfontosabb újdonság, hogy a korábbi 3,6 literes turbós hathengeres motor helyére egy újabb fejlesztésű, 2,9 literes turbós V6-os került,

ami a Cayenne és a Panamera kínálatából lehet ismerős. A kevesebb köbcentiből több lóerőt hoztak ki, a teljesítménye 400-ról 440 lóerőre nőtt, a legnagyobb nyomatéka 550 Nm.

A széria hétfokozatú PDK váltóval és összkerékhajtással, valamint a Sport Chrono csomaggal

a Macan Turbo 4,3 másodperc alatt éri el a százas tempót, három tizeddel hamarabb, mint korábban,

a végsebessége 270 km/óra. A széria 20 colos kerekek mögött újfajta fékrendszer dolgozik, ami 90 százalékkal csökkenti a fékpor mennyiségét.

A Macan Turbóhoz opció a légrugózás és a kerámia-kompozit fékrendszer,

a műszerfalra a 911-ből származó kormánykerék és egy 10,9 colos érintőképernyő került online navigációval, a 665 wattos Bose hifi 14 hangszórón adja a zenét. A megújult Macan Turbóra nem kell várni, azonnal rendelhető is a Porschénél.

Ez is érdekelhet:

Még izmosabb lett a megújult Porsche Macan

Turbós hathengeres került a motorházfedél alá.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában