A downsizing szóról az ezer köbcentis, háromhengeres motorok jutnak eszedbe, és megnyugodhatsz, mert a Macan Turbo nem ilyet kapott. A Porsche kisebbik SUV-jének csúcsváltozata kevesebb köbcentiből hozott ki több lóerőt.
A Cayenne megjelenése új szintre emelte a Porschét, és talán nem ennyire egyértelmű, de a kisebb, és ezzel elérhetőbb Macan még többet hozzátesz a márka sikeréhez.
A szabadidő-terepjáró nemrég megújult, az alapmodell és a hathengeres Macan S után pedig most megismerhetjük a csúcsváltozatot, a Macan Turbót.
A legfontosabb újdonság, hogy a korábbi 3,6 literes turbós hathengeres motor helyére egy újabb fejlesztésű, 2,9 literes turbós V6-os került,
ami a Cayenne és a Panamera kínálatából lehet ismerős. A kevesebb köbcentiből több lóerőt hoztak ki, a teljesítménye 400-ról 440 lóerőre nőtt, a legnagyobb nyomatéka 550 Nm.
A széria hétfokozatú PDK váltóval és összkerékhajtással, valamint a Sport Chrono csomaggal
a Macan Turbo 4,3 másodperc alatt éri el a százas tempót, három tizeddel hamarabb, mint korábban,
a végsebessége 270 km/óra. A széria 20 colos kerekek mögött újfajta fékrendszer dolgozik, ami 90 százalékkal csökkenti a fékpor mennyiségét.
A Macan Turbóhoz opció a légrugózás és a kerámia-kompozit fékrendszer,
a műszerfalra a 911-ből származó kormánykerék és egy 10,9 colos érintőképernyő került online navigációval, a 665 wattos Bose hifi 14 hangszórón adja a zenét. A megújult Macan Turbóra nem kell várni, azonnal rendelhető is a Porschénél.