A Hyundai önállóvá vált luxusmárkája a Genesis, a kínálatának csúcsán pedig a hatalmas G90 áll, amelynek nyújtott tengelytávú változata szinte mindent tud, amit ebben a kategóriában elvárnak a vásárlók.
2015-ben vált a Hyundaitól önálló márkává a koreai Genesis, és azóta lett igazán teljes a kínálata, amely a középkategóriás, shooting brake karosszériával is készülő G70-től egészen a luxuskategóriás G90-ig terjed, a többféle méretű szabadidő-terepjáró és az elektromos autó sem hiányzik a választékból.
A kínálat csúcsa egyértelműen a G90, amely már önmagában is hatalmas, 5,28 méter hosszú,
de van egy 19 centiméterrel nyújtott tengelytávú változata is. Az egyszerűen csak Long Wheelbase névre keresztelt kivitel elsősorban a hátsó utasok számára nyújt nagyobb kényelmet, akárcsak az Audi A8, a BMW 7-es vagy a Mercedes S-osztály hasonló változatai.
A hosszú tengelytávú G90-hez opcióként rendelhető a háromszemélyes pad helyett a két hátsó fotel, amelyek minden irányban állíthatók, lábtámasszal fekvő pozícióba dönthetők. A panorámatető alatt az utasokat az első ülések hátuljára szerelt képernyők szórakoztatják, és szinte mindent a középső kartámaszban lévő érintőkijelzővel lehet kezelni.
Az osztott fényszórójával és pajzs alakú hűtőmaszkjával jellegzetes formájú G90-et
lehet, hogy nyolchengeres motorral képzelnéd el, de a Genesis vásárlóinak meg kell elégedniük hat hengerrel.
Hogy mégse legyen okuk panaszra, a nyolcfokozatú automata váltóval szerelt 3,5 literes biturbó V6-os teljesítményét 380-ról 420 lóerőre növelték. Ha nálunk is kapható lenne, te választanád a német prémiumtrió helyett?
Ez is érdekelhet: