A Lincoln Aviator példát mutat az amerikai luxusterepjáróra

A Ford amerikai luxusmárkája beváltotta az ígéretét, sorozatgyártásba kerül az Aviator, amit nemrég még prototípusként mutattak meg. A stílusos szabadidő-terepjáróból konnektorról tölthető hibrid változat is lesz, de nem ez az egyetlen érdekes megoldása.

Mindenki tudja, hogy a Navigator a Lincoln nagyméretű luxusterepjárója, és a Ford amerikai prémiummárkája most bemutatta a kistestvérét is.

Az Aviator persze csak a Navigator mellett számít kicsinek, hiszen olyan nálunk is ismert típusok konkurense, mint az Audi Q7 és a Volvo XC90.

Az idén tavasszal leleplezett prototípushoz képest szinte semmit sem változott a sorozatgyártásba kerülő Aviator.

A stílusos külső a legfényűzőbb utasteret rejti, amire a Fordnál csak képesek. Nyitás után például az egész autó leereszkedik, hogy könnyebb legyen beszállni.

Persze, ha lemerült a telefon, akkor sincs baj, mert egy számpadon lehet beütni egy kódot, hogy nyíljanak az ajtók, és az érintőképernyőn egy másikat a motor indításához.

A motor az Aviator esetében már nem V8-as,

de az erejére nem lesz panasz. A 3 literes, biturbó V6-os benzinmotor ugyanis kereken 400 lóerős, és egy tízfokozatú automata sebességváltóhoz kapcsolódik, ami alapból a hátsó kerekeket hajtja, de van belőle összkerékhajtású is.

A Grand Touring névre keresztelt változatba ugyanaz a V6-os kerül, de az elektromotorral kiegészülve már 450 lóerőre és 813 Nm-re képes, ami mindenre elegendőnek tűnik.

A színes képernyős műszeregység, a középső érintőkijelző és a head-up display ebben a típusban is benne van, és akár 28 hangszórós hifi is lehet a fedélzeten.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon