Minden új Ferrari-modell megjelenése után örömmel várjuk a Novitec által tuningolt változatát, és most itt az F8 Tributo, ami nem is okoz csalódást.
A német tuningcég a Ferrari kínálatából a legutóbb az együléses Monzát vette kezelésbe, de még adósak voltak a középmotoros nyolchengeres modell átiratával.
A 488 GTB utódjaként bemutatott F8 Tributo már gyárilag is olyan fantasztikus, nem is tudtuk, hogyan lehetne még tökéletesebbé tenni, mielőtt megláttuk a Novitec újdonságát.
A szénszálas anyagból készült elemekkel, mint az új légbeömlő, a szélesebb küszöbök és a nagy hátsó szárny, még dögösebb lett a Ferrari sportautója, amin a kilincsek is karbonból vannak.
A Novitec többféle kereket is kínál az autóhoz a Vossen választékából, akár 22 colos méretben is, amihez ültetett futómű jár.
A 3,9 literes biturbó V8-as már gyárilag is 720 lóerőre képes, de a Novitec több lépcsőben egészen 800 lóerőig fokozza a teljesítményt,
a legnagyobb nyomaték 700-ról 900 Nm közelébe növekszik. Az F8 Tributo ezzel még gyorsabb lett a szériamodellnél, 2,9-ről 2,6 másodpercre csökkent a gyorsulás ideje 0-ról 100 km/órára.