A Fordnál tudják, hogyan kell felkelteni az érdeklődést egy szuperautó iránt. A GT már eddig is elképesztő volt, de az újabb módosításokkal még inkább az álomautód lesz.
Nem volt nagy szüksége megújulásra a GT-nek, hiszen a Ford szuperautójából már így is előre elkelt az összes példány, de a mostantól gyártott darabok már a továbbfejlesztett változatok lesznek. Nem mintha bárki is panaszkodott volna rá, hogy gyenge a 3,5 literes biturbó V6-os motor, mégis a teljesítményét 660 lóerőre növelték.
A motor nagyobb intercoolert kapott, javítottak a hűtésen, az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítással még stabilabb lett a pályán.
Széria mostantól az Akrapovic kipufogórendszer,
amivel nemcsak 4,5 kilogrammal kevesebbet nyom a Ford szuperautója, de a hangja még erősebb lett annál, ami eredetileg is elég vad volt.
A kinézetében is változott a típus, amihez limitált szériában Liquid Carbon nevű csomag kérhető.
A Ford ezeket a GT-ket nem vonja be festékkel, csak színtelen lakkal,
így a teljes karosszérián látható marad a szénszálas anyag szerkezete. A klasszikus Gulf festés is kérhető, ahol az újdonság az, hogy a rajtszámot 9-ről 6-osra cserélték.