Első ránézésre ez is csak egy veteránkorba ért Mercedes 300 SEL, melynek fényezését az évtizedek során megette a kaliforniai napfény. A lemezek alól azonban olyan meglepő technika bukkan ki, hogy helye van a Las Vegas-i SEMA Show-n.
Las Vegasban rendezik minden évben a tuningautók őrületes kiállítását, a SEMA Show-t, amire mindenki látványos kreációval készül. Az Icon azonban a visszafogottabbak közé tartozik, legalábbis az autó külseje nem tartogat sok meglepetést.
Olyan kopott fényezésű 1971-es Mercedes limuzin, melyet pajtákban szokás találni.
Ez az illúzió azonban egészen addig tart, amíg fel nem tűnik, hogy a 300 SEL egyedileg gyártott 18 colos felniken és széles Michelin sportgumikon gurul. A kerekek rajzolata az eredetit idézik, de a mögötte lévő fékrendszer miatt szükség volt a nagyobb méretre.
Ebből pedig már az is sejthető, hogy a motorháztető alatt sem az eredeti blokk lapul. Valóban így van, a német V8-as helyett amerikai LS9 került a Mercedesbe, méghozzá kompresszorral. Ez a ZR1-es Corvette-ben 540 lóerőt és 820 Nm nyomatékot tud.
Karosszériájával ellentétben a belterét hibátlanul felújították és néhány elemet újra is gyártottak, hogy a módosítások ellenére is korhű veteránnak tűnjön.
Becker Europa rádiója mögött például Focal hangrendszer van, a váltókar pedig egyedileg készített automatát működtet. Így egy stílusosan retró, de vezetési és utazási élményében modern autót készített az Icon.
Ez is érdekelhet: