A GLS a legnagyobb SUV a Mercedes kínálatában, és ha nem lenne elég fényűző, akkor most itt a Maybach-változata. Az 5,2 méteres kolosszusban ugyanolyan kényelemben lehet utazni, mint egy S-osztályban.

2015-ben hozta vissza a Maybach nevet a Mercedes, és ezúttal nem fejlesztett hozzá külön modellt, hanem az S-osztály még hosszabb, még drágább, még több luxussal tömött változatára került az embléma. Az országúti jacht Maybach 6 megvalósulására még várnunk kell, de addig is itt a Maybach következő új modellje, a GLS.

Az alapokat a Mercedes legnagyobb SUV-je adta, és az S-osztálytól eltérően ezt nem nyújtották meg, bár az 5,21 méteres hosszával és 3,14 méteres tengelytávjával így is hatalmas. Az orrán ott a Mercedes háromágú csillaga, de

A GLS egyébként hétüléses, de nem a Maybach-változata, ahol elhagyták a leghátsó üléseket, és kívánságra a második sorba is két különálló fotelt építenek be. A beszállás talán nem olyan kényelmes, mint egy S-osztályba, de

A bőrrel bevont fedélzeten páratlan a fényűzés, az ülések szellőztethetők és masszázsfunkciósak,

a GLS számára. A hátul ülők szórakozásáról 11,6 colos képernyők gondoskodnak, az 1590 wattos Burmester hifinek 27 hangszórója van.

A csúcsmodell a GLS 600 4Matic nevet kapja, bár nem 12 hengeres, de a 4 literes biturbó V8-as motorja 588 lóerős, a legnagyobb nyomaték 730 Nm, és ehhez jön az EQ Boost mild hibrid rendszer 22 lóerője és 250 Nm nyomatéka.

A Maybach behemótja olyan típusok konkurense lehet, mint a Bentley Bentayga és a Rolls-Royce Cullinan.

A fényezéséről biztosan felismered a Maybach-változatot:

Ha nem jön be ez a kombináció, mutattak egy világosabbat is:

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon