Egészen eddig úgy tűnt, hogy a Ferrari baromi vaskalapos, ha a Forma–1-ről van szó.

A Ferrari gyakorlatilag azóta egyfolytában hisztizik, amióta a Liberty Media nagyjából felvázolta a 2021-es motorszabályokat. A maranellóiak természetesen ismét bedobták a kiszállás lehetőségét, mondván, ha nem számukra nem kedvező módosítások jönnek, akkor lelépnek. Az olaszok pedig, amikor lehetőségük volt, közölték is, hogy ebből márpedig nem engednek.

Erre tessék, hát mi törént azután, hogy a sportág új tulaja ismertette a kissé finomított jövőbeli elképzeléseit Bahreinben? Ez:

„Bizakodó vagyok a Liberty 2021-es változások mértéke terén mutatott attitűdjének megváltozása láttán.”

És ezt a Ferrari első embere, Sergio Marchionne nyilatkozta, sőt, még olyanokat is mondott, hogy számunkra az a legfontosabb, hogy a motorok terén ne bolygassák meg a technikai fejlődés természetes menetét, mert ez jelenti a Ferrari lelkét.

A maranellóiaknak ugyanakkor továbbra sem tetszik a tervezett költségplafon bevezetése, a bónuszok elosztása és a pénzek kifizetése - vagyis ebből azért kicsit érezhető, hogy nem is a "jajj, csaj a motorokat ne bolygassák meg" a legfontosabb dolog:

„A gazdasági elképzelés már nem annyira jó. Szerintem erre még vissza kell térnünk a Libertyvel. Még dolgoznunk kell a Libertyvel és az FIA-val, hogy megtaláljuk a közös nevezőt.”

De ebből persze az is látszik, hogy a Ferrari már nyitottabb és kompromisszum képes, és nem is csak egy fokkal, mint korábban.

Eközben meg...

Ebből igazi káoszverseny lehet az F1-ben

A miami pályában bőven benne van egy újabb Azeri Nagydíj...

(Forrás / fotó: autosport.com)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Így néz ki minden F1-es pilóta rémálma, amikor az élről rossz garázshoz hajt be kerékcserére

További cikkeink a témában