A bogárhátú Volkswagenből épített beach buggy sosem ment ki a divatból, ezért számíthattunk rá, hogy az eredeti Meyers Manx előbb-utóbb elektromos autó lesz.

Bud Spencer és Terence Hill vetélkedett egy olyan strandautóért, ami a Volkswagen Bogár alapjára épült, és a hatvanas-hetvenes években élte aranykorát. A beach buggy Bruce Meyer ötlete volt, aki kaliforniai műhelyében hajókat és szörfdeszkákat épített, és 1964-ben készült el az üvegszálas karosszériájú homokfutó első példányával.

A Meyers egy ideje újra gyártja a strandautót, és most bemutatkozott a Manx 2.0, az örökzöld strandautó modernizált változata.

A formatervet az amerikai Freeman Thomas, a New Beetle dizájnere dolgozta át,

és bár az alapforma alig változott, a hátsó lámpák már LED-esek, a kockás üléshuzat és a kerek műszerek pedig az eredeti bogárhátút idézik.

A hajtáslánc már nem a Bogárból származik, hiszen két elektromos motor került a hátsó kerekekhez,

204 lóerős teljesítménnyel és 325 Nm nyomatékkal. A vásárlók 20 és 40 kilowattórás akkumulátor közül választhatnak, amivel 240 és 480 kilométer a hatótáv, tölteni pedig legfeljebb 60 kilowattal lehet. Az elektromos beach buggy gyártása jövőre indul.

A Meyers Manx sztorijáról itt olvashatsz:

Ez is érdekelhet:

Steve McQueen dögös homokfutója eladó lesz

A Thomas Crown-ügy eredeti változatához készült, és pokolian megy.

Bud Spencer és Terence Hill strandautója elektromos hajtással tért vissza

A Volkswagen koncepciója akár gyártásba is kerülhet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés