A csődbe ment MG-be a kínaiak leheltek új életet, és a patinás angol márkát egy elektromos crossover tette vissza az eladási listákra. A ráncfelvarrott változata pedig egészen érdekes hatótávval érkezik.

Még 2005-ben ment csődbe az MG, amit a Rover sportosabb testvéreként ismerhettünk, de nem hagyták veszni a nevet, kínai tulajdonossal támasztották fel a márkát. Az MG-nek eddig javarészt felejthető modelljei voltak, de egy elektromos crossoverrel ismét visszakerült az eladási listákra, most pedig itt a ráncfelvarrott változata.

Az MG ZS EV egy kompakt méretű, 4,31 méter hosszú szabadidő-autó, amit két éve már bemutattunk, és akkor is ígéretesnek tűnt a 143 lóerős villanymotorjával és a 44,5 kilowattórás akkumulátor adta 263 kilométeres hatótávjával.

A ráncfelvarrás pedig nem merült ki a külcsínben, a lemezek alatti technika is változott.

Az akkumulátor méretét 50 kilowattórára növelték, amivel a hatótávolság 320 kilométerre nőtt a WLTP mérés szerint. Az MG mostantól ezt a modellt Standard Range néven kínálja, érkezik ugyanis egy

Long Range változat is, 70 kilowattórás akkumulátorral, és egészen ígéretes, 440 kilométeres hatótávolsággal.

A ráncfelvarrással új külsőt is kapott az MG ZS EV, például szűkebbre szabott fényszórókat és új hátsó lámpákat, a hagyományos hűtőmaszk helyére pedig egy érdekes mintájú burkolat került, amiről rögtön megmondod, hogy elektromos autót takar.

A töltő csatlakozója ide, az orrára került, és az autó akkujáról akár elektromos biciklit is lehet tölteni.

Az MG újabban bemutatott elektromos autójához, a Marvel R-hez hasonlóan széria a digitális műszeregység, a középkonzolon pedig 8-ról 10,1 colosra cserélték az érintőkijelzőt. A ZS EV ára is ígéretes: azokon az európai piacokon, ahol kapható, 32 ezer euróba kerül a kisebb és 36 ezer euróba a nagyobb hatótávolságú változatban.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában