A Nissan is reagált az elektromos autók állami támogatásának megújítására, és elég jelentős összeggel csökkentette a Leaf árát, amit mostantól egy automataváltós dízel Qashqai árán haza lehet vinni.

Rövid szünet után újra lehet állami támogatást igényelni az elektromos autókra, és úgy alakították át a rendszert, hogy az eleve kedvezőbb áron kínált modellekre legyen nagyobb a dotáció.

Ezekre az elektromos autókra kaphatsz 2,5 millió forintos támogatást

Mostantól csak az eleve olcsóbb villanyautókat támogatja az állam. Mutatjuk, melyiket.

A bejelentésre több importőr is lépett, és olyan kedvezményes árral álltak elő, amivel éppen beférnek a 11 millió forintos listaár alá, hogy jogosultak legyenek a 2,5 milliós támogatásra. Az Opel és a Hyundai után most a Nissan is csökkentette az árakat, nem is kevéssel.

A Leaf listaára eddig 12 millió forint felett volt, de a Nissan most bejelentette, hogy az állami 2,5 millió forintos támogatást további 1,8 millió forintos kedvezménnyel toldja meg,

a japán márka elektromos autóját már 8 190 000 forintért haza lehet vinni, méghozzá egészen jó alapfelszereltséggel.

Szériafelszerelés a kétzónás automata klíma, a kulcsnélküli nyitás, az adaptív tempomat, az autonóm vészfékező gyalogos- és kerékpárfelismerővel, a sávelhagyásra figyelmeztetés és a 8 colos érintőképernyős rendszer navigációval és okostelefon-tükrözéssel.

Sőt, az elektromos autókban lényeges hőszivattyús fűtésért sem kell fizetni, a töltést, hűtést és fűtést pedig telefonos alkalmazásról a távolból is lehet vezérelni.

Ráadásul több opciós felszerelést is választhatsz úgy, hogy az autó ára még ekkor is a támogatás határa alatt marad, például a 360 fokos parkolókamerát, az első és hátsó parkolóradart, a fűthető kormánykereket, valamint a fűthető első és hátsó üléseket.

A Leaf ezzel az egyik legjobb ajánlat a 8 millió forint körüli áron elvihető elektromos autók közt,

hiszen egy kompakt méretű típus, tágas utastérrel és 400 literes csomagtérrel, a 40 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével 270 kilométer a hatótávja a valósághoz közelebb álló WLTP mérés szerint. A nagyobb, 62 kilowattórás akkuval szerelt e+ változat ára már 14 millió forint felett van, ezért csak 500 ezres támogatás jár hozzá, de taxisoknak még érdekes lehet.

2013 óta, amikor bevezették a magyarországi piacra, a Leaf minden évben a kategóriája legnépszerűbb elektromos autója volt, és az új kedvezménnyel várhatóan továbbra is az eladási listák élén marad a típus.

Ez is érdekelhet:

Egy pedállal és többnapnyi hatótávval győzött meg az új Nissan Leaf – teszt

Az elődje a világ kedvenc villanyautója lett. Az újnak jó esélye van, hogy megtartsa a címet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Így lehet négyedszer is világbajnok Verstappen a hétvégén

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés