A három- és ötajtós, valamint a kabrió MINI jelenlegi szériája egyszer már átesett egy modellfrissítésen, és most itt az ikonikus kisautó újabb ráncfelvarrása, amivel a felszereltsége is gazdagodott.
2014-ben jelent meg az újkori MINI harmadik generációja, és négy évvel később jött a modellfrissítése, akkor kapta meg a britzászló-mintás hátsó lámpákat. A BMW még egy ideig gyártásban tartja ezt a szériát, mert most újabb ráncfelvarrást kapott a kisautó, a három- és ötajtós, valamint a kabrió mellett a nemrég bevezetett elektromos modell is felfrissült.
A legújabb MINI-t az új arcáról ismerheted meg, a hűtőmaszk betétje fényes fekete helyett a karosszéria színében pompázik,
és az egészet egy nagyobb fekete keret veszi körül. Az átszabott lökhárítóra aerodinamikai nyílások kerültek, de eltűntek a ködlámpák, a feladatukat a LED-es mátrixfényszóró látja el, ami mostantól széria, akárcsak a britzászló-mintás hátsó lámpa.
A kínálatba új, izgalmas mintájú 17 és 18 colos könnyűfém kerekek és
három új fényezés, az Island kék, a Rooftop szürke és a Zesty sárga érkezett, és igazi újdonság a színátmenetes tető.
Az utastérben áttervezték a kormánykereket, ami mostantól fűthető is lehet, a középkonzolra fényes fekete burkolat került, a szellőzőnyíláson és a hangulatvilágításon is igazítottak.
A három- és ötajtós MINI-hez is elérhetővé vált az 5 colos kijelzővel helyettesített műszeregység, és mostantól széria a 8,8 colos érintőképernyős infotainment,
amin új, modernebb rendszer fut Apple CarPlay-kapcsolattal. Az opciós felszereltséghez elektromos kézifék, sávelhagyásra figyelmeztető és dugóban araszoló rendszer csatlakozott.
Nem változott a motorkínálat, a 75 és 102 lóerős modellek nálunk nem elérhetők, a Cooper az 1,5 literes, turbós háromhengeres motor 136 lóerős változatát kapja. A Cooper S-be szerelt kétliteres, turbós négyhengeres motor teljesítménye 192-ről 178 lóerőre csökkent, de a menetteljesítményei nem változtak, a John Cooper Works kiadás továbbra is 231 lóerős.