A három- és ötajtós, valamint a kabrió MINI jelenlegi szériája egyszer már átesett egy modellfrissítésen, és most itt az ikonikus kisautó újabb ráncfelvarrása, amivel a felszereltsége is gazdagodott.

2014-ben jelent meg az újkori MINI harmadik generációja, és négy évvel később jött a modellfrissítése, akkor kapta meg a britzászló-mintás hátsó lámpákat. A BMW még egy ideig gyártásban tartja ezt a szériát, mert most újabb ráncfelvarrást kapott a kisautó, a három- és ötajtós, valamint a kabrió mellett a nemrég bevezetett elektromos modell is felfrissült.

A legújabb MINI-t az új arcáról ismerheted meg, a hűtőmaszk betétje fényes fekete helyett a karosszéria színében pompázik,

és az egészet egy nagyobb fekete keret veszi körül. Az átszabott lökhárítóra aerodinamikai nyílások kerültek, de eltűntek a ködlámpák, a feladatukat a LED-es mátrixfényszóró látja el, ami mostantól széria, akárcsak a britzászló-mintás hátsó lámpa.

A kínálatba új, izgalmas mintájú 17 és 18 colos könnyűfém kerekek és

három új fényezés, az Island kék, a Rooftop szürke és a Zesty sárga érkezett, és igazi újdonság a színátmenetes tető.

Az utastérben áttervezték a kormánykereket, ami mostantól fűthető is lehet, a középkonzolra fényes fekete burkolat került, a szellőzőnyíláson és a hangulatvilágításon is igazítottak.

A különbségeket ez a kép mutatja a legjobban: a zöld az eddigi, a piros az új modell
A legérdekesebb újítás az elektromos Cooper SE-n a színátmenetes tető
Union Jack hátsó lámpa mostantól szériában jár, és ez a felni is újdonság

A három- és ötajtós MINI-hez is elérhetővé vált az 5 colos kijelzővel helyettesített műszeregység, és mostantól széria a 8,8 colos érintőképernyős infotainment,

amin új, modernebb rendszer fut Apple CarPlay-kapcsolattal. Az opciós felszereltséghez elektromos kézifék, sávelhagyásra figyelmeztető és dugóban araszoló rendszer csatlakozott.

Nem változott a motorkínálat, a 75 és 102 lóerős modellek nálunk nem elérhetők, a Cooper az 1,5 literes, turbós háromhengeres motor 136 lóerős változatát kapja. A Cooper S-be szerelt kétliteres, turbós négyhengeres motor teljesítménye 192-ről 178 lóerőre csökkent, de a menetteljesítményei nem változtak, a John Cooper Works kiadás továbbra is 231 lóerős.

Mutatjuk a MINI többi változatát is, a háromajtós Coopert, az ötajtós és kabrió Cooper S-t, valamint az elektromos Cooper SE-t.

Ez is érdekelhet:

Még jobb lett a szabadidős MINI, a Countryman

Megújult a MINI, ami méretre egyáltalán nem mini.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés