A 150 millió forintba kerülő, 507 lóerős Rascasse-t tulajdonképpen csak az embléma különbözteti meg egy igazi Ferraritól.

Mivel az utakon már így is túlságosan sok csúnya sportautó szaladgál, emiatt egyáltalán nem tudjuk hibáztatni őket, pláne úgy nem, hogy a monacói F1-es pálya híres kanyarjáról elnevezett Rascasse teljesítményben sem hoz szégyent a mintaként szolgáló olasz autókra: a BMW-től kapott 5,4 literes, V12-es erőforrás az 1998-as Rolls–Royce Silver Seraphban egyszer már bevált, azóta pedig sokat is erősödött, így a Rascasse-ba már egy 507 lóerős változat került, amely benzinnel és hidrogénnel dúsított LPG gázzal is működik.

A Monte Carlo Automobile első körben tizenöt darabot gyárt a jubileumi autóból, de ha az 500 ezer eurós (kb. 150 millió forintos) árcédula nem veszi el a vásárlók kedvét, és a kocsi sikeres lesz, később érkezhet egy erősebb, kompresszorral és összkerékhajtással megtámogatott hibrid változat is.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
8% Piastri
1% Russell
10% Egy másik versenyző
Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre
Hirdetés