Most már tudjuk, hogy mennyire sokat számít, ha leröpül a hátsó szárny felső része.

Daniel Ricciardo is megjáratta új csapatának új autóját a barcelonai teszthét második napján, és már meg is van az ausztrál első kicsúszása a Reanut RS19-cel, ami sokkal rosszabbul is végződhetett volna.

Az történt, hogy a célegyenesben egyszerűen leröpült a hátsó szárny felső része, ennyi pedig elég is volt, hogy az autója megpördüljön, ami szerencséjére már annyira lelassult a gumifalhoz közeledve, hogy éppencsak hozzáért, vagyis egyben maradt, aminek a Renault valószínűleg nagyon örül:

Van, aki viszont még a célegyenesig sem jutott el:

Nem biztos, hogy az jó előjel, ha így kezdődik egy F1-es karrier

Egy perc, négy kanyar, ennyi jutott a Toro Rosso gyakorlatilag nullkilométeres pilótájának.

(Fotó: Renault F1 Team)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Miért vennél más autót, ha ennyiért kapsz Hyundait?

Ezt a két dobozt ne hagyd ki a számításból, ha mostanában tervezel partyhangszórót venni

Mesterművek még közelebb: a Xiaomi ezzel a telefonnal elérhetővé teszi a csúcskategóriát

A Player kérdése: Mit gondolsz Sydney Sweeney a napokban villantott áttetsző ruhájáról?
91% Nekem bejön!
9% Szerintem ez már sok.
Az ajándékozás új szintje: elegáns, személyes és brutál stílusos
Hirdetés