Most már tudjuk, hogy mennyire sokat számít, ha leröpül a hátsó szárny felső része.

Daniel Ricciardo is megjáratta új csapatának új autóját a barcelonai teszthét második napján, és már meg is van az ausztrál első kicsúszása a Reanut RS19-cel, ami sokkal rosszabbul is végződhetett volna.

Az történt, hogy a célegyenesben egyszerűen leröpült a hátsó szárny felső része, ennyi pedig elég is volt, hogy az autója megpördüljön, ami szerencséjére már annyira lelassult a gumifalhoz közeledve, hogy éppencsak hozzáért, vagyis egyben maradt, aminek a Renault valószínűleg nagyon örül:

Van, aki viszont még a célegyenesig sem jutott el:

Nem biztos, hogy az jó előjel, ha így kezdődik egy F1-es karrier

Egy perc, négy kanyar, ennyi jutott a Toro Rosso gyakorlatilag nullkilométeres pilótájának.

(Fotó: Renault F1 Team)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Téli bőrápolás férfiaknak: miért van rá most jobban szükséged, mint valaha?

Ha ezek vannak otthon nálad, akkor igazi nőcsábász vagy – Avagy tárgyak, amitől izgalmas lesz egy randi otthon

Szinte észre sem veszed, úgy újult meg a Honda HR-V

További cikkeink a témában