A Nissannak már ideje lesz elkészülnie az ikonikus GT-R utódjával, és ha felélesztenék a Skyline GT-R legendáját, akkor ez az elképzelés nagyszerű lenne hozzá.

Már több mint ötven éve íródik a Skyline GT-R története, az első széria ugyanis még 1968-ban a tokiói autószalonon jelent meg, és a következő évben került gyártásba, akkor még négyajtós szedánként. A nevet aztán 1989-ben élesztette fel a Nissan egy kétajtós sportkupéhoz, amit biturbó hathengeres motorral és összkerékhajtással szereltek, útjára indítva a Skyline GT-R legendáját.

A legújabb generációnak egyszerűen GT-R a neve, de az izmos formájával és az ütős hajtásláncával még ma is kimondottan izgalmasnak számít. 2007-ben mutatták be, és kivételesen sokáig gyártották, ezért már itt lenne az ideje az utódlásnak.

A Nissan éppen ezen dolgozik, és ha a retró stílusban gondolkodnak, akkor vethetnének egy pillantást Roman Miah dizájner terveire.

A grafikus a Skyline GT-R utolsó generációjának, az R34-nek, valamint a jelenlegi GT-R-nek, az R35-nek a stíluselemeit keverte össze úgy, hogy az eredmény egy múltidéző hangulatú, mégis örökzöld stílusú forma lett. Ha minket kérdeznek, ezt akár azonnal gyártásba adhatnák a GT-R utódjaként, felélesztve a jól csengő Skyline nevet.

Ez is érdekelhet:

Az eredetinél is jobb lett ez a Nissan Skyline GT-R

Amikor Japánban hozzálátnak, hogy jobbá tegyék az eredetit.

Megdobogtatja a szívünket ez a gyönyörű Skyline GT-R

A kultikus japán sportautó igazi időkapszula 1989-ből.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés