Az Astra új generációjából lehet, hogy nem lesz hagyományos értelemben vett sportváltozat, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne tuningolni, és az Opelnél most azt mutatták meg, hogyan érdemes.

Az első generációja óta mindig is volt sportváltozata az Astrának, a GSi és OPC modellek nagy rajongótábort gyűjtöttek, akiknek azonban lehet némi hiányérzetük, az Opel ugyanis nem tervez csúcsmodellt az új generációból. A legerősebb változat a plug-in hibrid lesz, ahol az 1,6 literes turbós motor teljesítményét elektromotorral fokozták 180 lóerőre.

Sportmodell híján is lehet az Astrát tuningolni, és ez az egyetlen példányban készült koncepció mutatja, hogyan érdemes hozzáfogni.

Az ötajtós kompakt formájával nincs is gond, ezért a karosszériához ezúttal nem nyúltak, a gyári lökhárítóval is jól mutat az Astra, amit az Opel Motorsport hagyományos sárga-szürke-fekete színeivel dobtak fel.

Az Astra kiállásához a légrugós rendszer tesz hozzá a legtöbbet, szinte az aszfaltig lehet leengedni az autó hasát

a távirányítóján lévő kapcsolókkal. Szintén nagyon látványos a 20 colos könnyűfém kerékszett, ami azonban nem rendelkezik európai típusbizonyítvánnyal, ezért ezt az Astrát csak showcélokra lehet használni, közúton nem.

A koncepciót ezen a hétvégén a berlini olimpiai stadionban állítják ki, és ha szeretnéd megnézni, szeptember 17-én a Wörthersee nagy tuningautó-találkozóján teheted meg.

Ez is érdekelhet:

Megérkezett magyar földre az új Opel Astra

A 180 lóerős konnektoros hibrid Opel Astra kategóriája talán legjobb autója, de a benzinesbe vagy a dízelbe is bele lehet szeretni.

Az igaz barátodból így lett veterán autó az Opel Astra

Harminc éves a magyar Astra, elmeséljük a kezdeteket.

Stílust és technikát is váltott az új Opel Astra

Zöld rendszámos változat is lesz az Opel kompaktjából.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában