Máris megújult az Opel kisebbik szabadidő-autója, és a Crossland megkapta a márka új arculatát, ami a Mokkán jelent meg. Mostantól ezt a stílust hordja majd minden újonnan megjelenő Opel.
2017-ben jelent meg, tehát még nem számított különösebben réginek az Opel kisebbik szabadidő-autója, a német márkánál mégis idejét látták a megújulásának. A Crossland X elhagyta a neve mögül az X-et, és megkapta az Opel legújabb arculatát, ami a testvérmodelljének tekinthető Mokkán mutatkozott be.
A dizájn lényeges része a fényszórók közti fekete maszk, amit Vizor pajzsnak hívnak az Opelnél,
és mivel teljesen zárt, ezért a motor hűtését a lökhárítóba vágott légbeömlő nyílások látják el. Az új arcától egészen más autónak tűnik a Crossland, pedig a karosszéria többi része alig változott, még a sötétebb hátsó lámpák közti fekete sáv említhető.
A belső térben nem sok változott, a logikus műszerfal egyetlen újdonsága az IntelliGrip forgókapcsolója,
amivel a kipörgésgátlót lehet állítani havas, saras vagy homokos talajra, és 50 km/órás sebességig az ESP teljesen ki is kapcsolható. A vezetőt head-up display és 8 colos érintőképernyős rendszer szolgálja ki.
A Crossland továbbra is praktikus szabadidőjármű, az egyterű autók megoldásaival,
mint a 15 centis sínen tologatható hátsó ülések, amivel 410-ről 520 literesre növelhető a csomagtér, a hátsó támlák ledöntésével 1255 literes teret használhatunk ki. Újdonság a GS Line+ felszereltség, amihez szériában járnak a hátbarát AGR ülések.
A motorkínálat az 1,2 literes, háromhengeres benzines 82, 110 és 130 lóerős változatából, valamint az 1,5 literes, négyhengeres dízelmotor 110 és 120 lóerős változatából áll.
A 82 lóerőst leszámítva a váltó hatfokozatú kézi, a legerősebb modellek pedig szériában kapják meg a nyolcfokozatú automatát.
Az Opelnél a futóművet és a kormányzást is áthangolták.
A megújult Crossland első példányai 2021 elején érkeznek a kereskedésekbe, majd idővel a többi Opel is megkapja a márka új arculatát.