Olyan jól sikerült volna az Opel kis szabadidő-autója, hogy nincs is szüksége ráncfelvarrása a Mokkának? Pedig mostanra volt beírva a naptárban, ezért igazítottak rajta egy kicsit, de tényleg csak egy kicsit.
Még óriási felfordulás volt a világban, amikor 2020-ban az Opel bemutatta a jelenlegi Mokkát, ezt a csinos kis szabadidő-autót, ami az elődjénél sportosabb újdonságként érkezett az éppen megújuló német márka kínálatába. Azóta már több mint négy év eltelt, ezért itt volt az ideje a ráncfelvarrásnak, de a Mokka igazából most is frissnek néz ki, ezért nem volt szüksége nagy beavatkozásra.
Mokkából nem lett fehércsokis shaken espresso, most is éppen olyan divatos, mint a bemutatása idején volt.
A főbb vonalak és az eltalált arányok ezért nem változtak, de ha jobban megnézed, akkor igazítottak a lökhárítón, más a légbeömlők formája, és a nappali menetfényeket is megvariálták egy kicsit. A Mokkára pedig már az Opel új emblémája került.
Nem sok újdonságot vehetsz észre az utastérben, talán az új kormánykerék a legfeltűnőbb változás,
és az új Grandland mintájára a kapcsolókon is variáltak egy kicsit. Míg korábban alapáron 7 colos műszeregység és 7 colos érintőképernyő járt, a kétszer 10 colos műszerfal pedig feláras volt, addig mostantól alapáron járnak a nagyobb képernyők.
Még ennyit sem változott a Mokka motorkínálata, ahol benzines, mild hibrid és elektromos modelleket találunk.
Az 1,2 literes, turbós háromhengeres motor 100 és 130 lóerős lehet, az utóbbi nyolcfokozatú automatával, míg a 48 voltos mild hibrid rendszer esetén a robotizált váltó hatfokozatú, a teljesítmény 136 lóerő.
Kétféle változatban kapható továbbra is a Mokka Electric. Az egyik 136 lóerős, és bruttó 50 kilowattórás az akkumulátora, míg az újabban megjelent kivitel 156 lóerőre képes, és 54 kilowattórára növelték a kapacitását. A magyarországi árak még nem ismertek, de egyes piacokon olcsóbb is lett a megújult Mokka.
Ez is érdekelhet: