Óriási sikerrel lépett piacra a Jimny, és a bemutatása óta lehetett hallani róla, hogy készül a jópofa kisterepjáró ötajtós változata, amit most végre bemutatott a Suzuki. Európában azonban hiába várunk rá.

Nagyon eltalálta a Jimny új generációját a Suzuki, a kisterepjáróra a bevezetése óta óriási a kereslet, még úgy is, ha az európai piacon az emissziós szabályok szigorítása miatt már csak kétüléses haszonjárműként forgalmazzák. A bevezetése óta lehetett hallani róla, hogy készülőben egy hosszabb, ötajtós változat, amit most végre bemutatott a Suzuki.

Csak képeken láttuk, de ebből is kiderül, hogy ötajtós változatban is nagyon jól mutat a Jimny. A háromajtóshoz képest a hossza 3,55-ről 3,99 méterre, a tengelytávja 2,25-ről 2,59 méterre nőtt, és

az eltalált dizájnt dicséri, hogy a Jimny ebben a formában is azonnal felkelti a birtoklási vágyat.

A 21 centis hasmagasság mellett szinte változatlan, elöl 36, hátul 50 fokos terepszöggel lehet számolni.

A hosszabb Jimny is ugyanazt az 1,5 literes, négyhengeres benzines szívómotort kapja, mint a háromajtós, de már mild hibrid rendszerrel szerelték fel.

Európában azonban ennek ellenére is hiába várunk rá, mert a Suzuki nem tervezi a forgalmazását.

A delhi autószalonon mutatták be, és elsőként Indiában vezetik be a hosszú Jimnyt.

Ez is érdekelhet:

A Suzuki megoldotta, hogy mégis kapható legyen a Jimny

Tudtak egy megoldást az emissziós szigorításra.

Részleteket is megtudhatsz a Suzuki Jimny új generációjáról

Igazi terepjáró lesz, turbós motor nélkül.

Legendás kockákkal gurultunk – Suzuki Jimny, Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G 500

A nagyon kevés valódi, új terepjáró közül egyszerre hármat járattunk meg.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Magyarország ásványvíz-forrásai túracélpontnak is tökéletesek

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!

További cikkeink a témában