A Peugeot nagyon eltalálta az új 508 formáját, és a középkategóriás modellt vezetni sem utolsó. A csúcsmodelljét egy éve már megmutatták, most pedig minden jel arra mutat, hogy hamarosan gyártásba kerül.
Nagyon bejött az új 508 a franciáknak, a kupéformájú limuzin és a dögös kombi új színt vitt a középkategóriába, és az autót vezetni is élmény. A kínálat csúcsa eddig a GT volt, amit 225 lóerős turbós benzinmotorral szereltek, de a Peugeot egy éve villantott egy abszolút csúcsmodellt, amit nemsokára gyártásba is küldenek.
A Peugeot Sport Engineered kivitel alapját a konnektorról tölthető hibrid adja, ami szintén az 508-as kínálat újdonsága.
A teljesítménye a hibridnek alapból 225 lóerő lesz, és az akkumulátor feltöltésével 54 kilométert mehet majd tisztán elektromosan. Az 508 PSE pedig még ennél is erősebb lesz.
A tavalyi genfi autószalonon bemutatott koncepcióban az első és a hátsó kerekekhez is jutott elektromotor, a kombinált teljesítmény kereken 400 lóerő lett, ezzel 4,3 másodperc alatt gyorsult nulláról százra.
A tanulmányautó megvalósulásáról eddig nem lehetett biztosan tudni, de a Peugeot-nál most elárultak róla néhány dolgot.
Az újabb képeken már a gyártáshoz közelebb álló prototípus látható, és sokat sejtet az is, hogy az 508 PSE ezen már rendszámot visel. A végleges modellt az őszi párizsi autószalonon leplezik le, az év végére már rendelhető, és
legalább 360 lóerővel jön, amivel minden idők legerősebb sorozatgyártású Peugeot-ja lesz.