Az északi sarkkör közelében van egy pár havas-jeges tesztpálya, ahol nagy élmény lehet autózni, és pontosan oda készült a Polestar 2 legújabb változata, az Arctic Circle.
A Volvóból önállósodott Polestar márka első teljesen elektromos hajtású autója a Polestar 2, ami már eleve egy crossover stílusban megemelt szedán, és most elkészült az igazi off-road változata. Nem sárba és homokba szánták, hanem – mivel skandináv márkáról van szó – inkább a végtelen hómezőre és befagyott tavakra.
A Polestar 2 legérdekesebb változata adta az alapokat, a Long Range Dual Motor kivitel Performance csomaggal,
aminek a teljesítményét tovább növelték, ezzel 476 lóerő és 680 Nm lett az eredmény. A futóművét három centivel megemelték, a 19 colos, ikonikus OZ Racing ralikerekekre pedig speciális szöges abroncsokat húztak.
Az északi sarkkörnél elég rövidek a nappalok, ezért kelleni fog az a négy nagy LED-es fényszóró, amit az autó orrára erősítettek,
és a keményre fagyott hófalak is tudnak kárt okozni, amit a szénszálas anyagból készült koptatóval minimalizálták. A rugókat és az Öhlins gátlókat is a téli körülményekre igazították, a toronymerevítőkkel pedig még stabilabb lesz az autó.
Már a szabad szemmel is észrevehető emeléssel és a fehér kerekekkel is elég látványos a Polestar elektromos autója, de a 2-es ezen felül matt szürke és fehér festést kapott, az utastérben pedig egyedi Recaro üléseket láthatsz.
A legmenőbb felszerelés viszont az a szénszálas nyelű ásó, amivel kiszabadíthatod magad, ha már teljesen elástad a kocsit.
Sajnos a Polestar csak látványosságnak szánta az autót, amivel különféle teszteket hajtanak végre, ezért nincs sok esélye annak, hogy gyártásba is kerüljön. Az Arctic Circle változatról azonban
annyira látványos képeket lőttek, hogy már csomagolnánk is a bőröndünket egy jó kis sarkköri élményprogramra.
Ez is érdekelhet: