Minden idők egyik legkívánatosabb Porschéja bármelyik 911-esből épült Carrera RS, és szerencsére csak a stílusában idézi azt ez az elektromos autó, nem a limitált széria egyik értékes példányát áldozták be érte.

A hetvenes években jelent meg először a Carrera RS változat a Porsche 911-es kínálatában, és az azt követő generációkból is készült a minden ízében versenypályára szánt, a vezetés szűretlen élményére koncentráló kivitel. A képeken látható autó úgy néz ki, mintha a 964-es Carrera RS egyik példánya lenne, pedig valójában csak egy replikáról van szó.

Még szerencse, ugyanis ez a Porsche 911 RSR egy tisztán elektromos hajtású autó, ami a témával foglalkozó Everrati műhelyében készült el. A teljesítményét nem árulták el, de azt igen, hogy 3,7 másodperc alatt gyorsul százra,

a 63 kilowattórás akkumulátorával 320 kilométer a hatótávja, és egyenáramú villámtöltésre is alkalmas.

Az eredeti 964-es RSR-ből csupán 51 példány épült, és nem ezek egyikét áldozták be az építéshez. A 911-es széria alapváltozatát vették elő, amit szénszálas anyagból készült idomokkal szélesítettek ki, a hátsó üléseket kiszerelték, és bukócsövet építettek be. 18 colos HRE kerekei és hatalmas hátsó szárnya is mutatja: ez tényleg nem akármilyen Porsche lett.

Ez is érdekelhet:

Így került kacsafenék a Porsche 911-esre

1972. augusztus 5-én jegyezték be a Porsche szabadalmát, melyet csak kacsafenéknek hívunk, és több mint egy dizájnelem.

A hetvenes évek elejének leggyorsabb szériaautója – a 911 Carrera RS-sztori

50 évvel ezelőtt jelent meg a Porsche, ami elindította a légterelők divatját.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Verstappen teljesítménye akkora visszhangot keltett, hogy még a riválisok is elismerték

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés