A Porsche amióta 911-ből épített versenyautóval indult a Dakar-ralin, azóta népszerűek a Safari átépítések. Most egy olyan jól sikerült példányt mutatunk, amivel azonnal indulnánk meghódítani az ismeretlent.

A 911-et lehet, hogy közúti sportautónak tervezte a Porsche, amivel bármikor bevehetsz egy versenypályát, és hétköznapi autónak is beválik, de mint a gyakorlat mutatja, sok minden másra is jó.

Meséltünk már arról a 911-ről, amivel kempingezni jár a gazdája, és most egy annál keményebb átépítést láttunk.

Az 1984-ben gyártott 911 Carrera gyári állapotban került a wisconsini Kelly-Moss műhelyébe, ahol

az utolsó csavarig szétszedték, a karosszériát bukókerettel erősítették meg, és vagány matt szürkére festették.

A megemelt futómű mellé 17 colos Fuchs replika kerekek és 245/65 méretű BFGoodrich terepgumik járnak, amivel legyőzhetetlennek tűnik.

A motorja 3,4 literes, hathengeres bokszer, ami 340 lóerőt teljesít, a váltója ötfokozatú kézi.

LED-esek a fényszórók, plusz lámpasor került a tetőre, de még az első lökhárítóba és a hátsó lámpák közé is. A tetőre pedig tetősátrat tettek, és ezt a 911-est nem kell félteni: a műhelyben kipróbálták, és még egy újabb Porsche versenyautót is elbírt gond nélkül.

A képek szerint sok helyre elvitték már a 911 Safarit, és egy sátorral a tetején mi is azonnal nekivágnánk vele az új tájak felfedezésének.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés