
475 kilométert mutat a szövegkiemelő filcnél is élénkebb zöld Porsche 918 Spyder órája, de ezen senki sem csodálkozik. Ezeket a szupersportautókat nem szokás használni, csak kivárni azt a pillanatot, amikor már dollárban is milliókat ér. Ezzel sem tettek másképpen.
2010 után köszöntött be a hibrid szupersportautók kora, ezek mutatták meg, hogy a villannyal támogatott belsőégésű motorral nem feltétlenül csak a Toyota Priusban lehet találkozni. Takarékoskodás helyett arra is lehet használni a konnektorról tölthető hibrid hajtást, hogy minden másnál gyorsabb legyen. A Ferrari LaFerrarival és a McLaren P1-gyel csak a Porsche 918 Spyder vette fel a versenyt.
Nyolchengeres turbómotorral és két villanymotorral a 918 Spyder 887 lóerős rendszerteljesítményt dob össze.
Két masszív kipufogócső áll ki a kabin mögötti dupla púpos rácsból, alatta egy 4,6 literes, 90 fokos hengerszögű biturbó V8-as lapul, mely önmagában több mint 600 lóerős és 540 Nm nyomatéka van. Hozzá a Porsche hétfokozatú duplakuplungos váltója csatlakozik, a hibrid szupersportautó összkerékhajtású, de a két tengely között nincs mechanikai kapcsolat. További két villanymotorja 286 lóerőt tesz hozzá a teljesítményhez.
Nem szerénykedik az 576-os sorszámú Porsche 918-as, ehhez az élénk zöld színhez kell a bátorság.
Utasterében mindenhol fekete bőr és karbon betétek vannak, a kormány középjelzője és a varrások valamint az ülések szegélye is ordítóan zöld, hogy passzoljon az autó színéhez. Az első tulajdonos kérésére a műszerfalon csak fekete cérnát használtak a varráshoz, hogy ne tükröződjön a szélvédőn. Ez azonban szinte teljesen felesleges lépés volt, hiszen nem is használta az autót.
Ez is érdekelhet: