Kényelmesebb, több benne a kijelző és akár négyen is hitetlenkedhetnek a 2,3 másodperc alatt 100 km/órás sebességre gyorsuló Porsche Taycan Turbo GT-ben.

Hátsó ülések nélkül, kagylóülésekkel és fix hátsó szárnnyal igazán látványos a Porsche Taycan Turbo GT Weissach csomagos változata, de van egy fokkal kényelmesebb változata is az 1100 lóerős elektromos sportszedánnak.

Radikálisan igyekeztek csökkenteni a tömeget a Weissach csomagos változatnál, de a sima Porsche Taycan Turbo GT sem szerénykedik. A szolidabb változat felnijei mögött is karbon-kerámia féktárcsák vannak, a töltőnyílás fedele érintésre elektromosan nyílik és csukódik mindkét oldalon.
Fix hátsó szárny helyett a Taycan Turbo GT-n egy szolidabb karbon él (Gurney Flap) van az aktív hátsó légterelőn, mely fékezéskor meredek szögben áll. Az első és hátsó lökhárító mellett felkanyarodó aerodinamikai elemek a nehezebb változatról sem maradnak el.
Igazi luxusautó a Weissach csomagos változathoz képest a Turbo GT, melyben analóg stopper van a műszerfal tetején és rendelhető az utas oldali kijelző is. Utóbbin akár utazás közben is lehet tartalmat fogyasztani, mert a speciális bevonata miatt a képe nem látszik a vezető pozíciójából.
Karbon kagylóülések helyett kényelmesebb és nehezebb sportülések vannak a Turbo GT alapváltozatában, melynek eszelős gyorsulását kettő helyett négy ember élvezheti, mert ebből nem dobták ki a hátsó üléseket. Ettől önmagában 70 kilogrammal többet nyom, így alulról karcolja a 2,3 tonnát.
Alapvetően 789 lóerős a Porsche Taycan Turbo GT, de a rajtautomatika aktiválásával már 1034 lóerőre nő a rendszerteljesítmény, a maximális nyomatéka pedig 1340 Nm. Nettó 97 kWh kapacitású akkumulátora akár 320 kW-tal is tölthető.
Minden idők legerősebb sorozatgyártású Porschéja, a legdurvább módjában több mint 1100 lóerős Taycan Turbo GT 2,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, 6,6 másodperc alatt pedig 200-ra. A végsebessége 290 km/óra, de a Weissach csomaggal már átlépi a 300-at is.

Ez is érdekelhet:

Igazi atomvillanás az 1100 lóerős Porsche Taycan Turbo GT

Itt a Porsche Taycan Turbo GT, és Teslát fog reggelizni!

950 lóerővel pokoli gyors a Porsche Taycan

Komolyan vette a modellfrissítést a Porsche.

Eszeveszett gyors elektromos SUV lett az új Porsche Macan

Ez a legfontosabb Porsche, és mostantól elektromos.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés