A Porsche eredetileg Cross Turismo változatban mutatta be a Taycan kombit, de sejteni lehetett, hogy hamarosan érkezik a „hagyományos” kombi is a kínálatba. A Sport Turismóval lett teljes az elektromos Porsche választéka.
A Panamera a hagyományos sportlimuzin-formán kívül Sport Turismo néven kombiként is kapható, de a Taycan esetében a Porsche kihagyott egy lépcsőt, és rögtön a kombi megemelt, szabadidős Cross Turismo változatát vette fel a kínálatba. Sejteni lehetett azonban, hogy később az igazi Sport Turismo is megérkezik.
Ősszel jelent meg a Taycan GTS, amivel tovább bővült az elérhető teljesítményszintek választéka, és a limuzinon kívül azt a modellt már Sport Turismo karosszériával is leleplezte a Porsche. Most pedig bejelentették, hogy
idén tavasztól az összes többi változat, így az alapmodell, a 4S, a Turbo és a Turbo S is kapható lesz kombiként.
Már a hátsókerék-hajtású alapmodell is 408 lóerős csúcsteljesítményre képes, de a legizgalmasabb persze a Taycan Sport Turismo Turbo S, amelynek
761 lóerő a maximum teljesítménye, ezzel az elektromos hajtású kombi 2,8 másodperc alatt gyorsul százra,
és 260 km/órával száguldhat. A legnagyobb hatótávja a 4S-nek van: 498 kilométer.
Egy kombinál az utastér és a csomagtér mérete a lényeg, és a Sport Turismo
ugyan nem veszi fel a versenyt a legöblösebb kombikkal, de praktikusabb a limuzinnál.
A hátsó üléseken 4,5 centivel nagyobb a fejtér, a csomagtartó pedig 407-ről 446 literre nőtt, és a hátsó ülések ledöntésével 1212 literesre bővíthető. Plusz ott a 84 literes rekesz az autó orrában is.
A Sport Turismo bemutatásával újabb opciókat is kapott a Taycan, és közülük a panorámatető a legérdekesebb. Az üvegtetőt kilenc szegmensre osztották fel, és ezek egyenként gombnyomásra elsötétíthetők, mintha csak egy virtuális rolót húznánk be. A Taycan pedig mostantól külső távirányítással is leparkolható.
Ez is érdekelhet: