Az Alfa Romeo nagy dobása volt a Giulia és a Stelvio, ami különösen az ötszáz lóerős Quadrifoglio változatban szólt nagyot. Most új színekkel, átdolgozott belsővel újult meg a csúcsmodell.

A Giulia és a Stelvio formáját igazán eltalálta az Alfa Romeo, ezért még nem volt szüksége a megújulásra, de sok apróságon változtattak, hogy még jobban vágyjunk rá.

Az olasz gyártó decemberben leplezte le a két modell átdolgozott változatát, de csak a hétköznapi motorokkal, ezúttal a Quadrifoglio csúcsmodellek megújulásán volt a sor.

A formán tehát nem kellett változtatni, de új színek érkeztek a kínálatba, a vörös és arany mellett itt a Montreal zöld,

ami csak a Quadrifoglio modellekhez érhető el. Az utastérben jobb minőségű anyagokat ígérnek, új a kormánykerék és a váltógomb, a biztonsági övet fekete helyett vörös vagy zöld színben is lehet kérni. Újdonság a 8,8 colos érintőképernyő és a vezeték nélküli telefontöltés.

A frissítés nem érintette a műszaki tartalmat, a 2,9 literes biturbó V6-os motor továbbra is 510 lóerős

és 600 Nm a nyomatéka, hozzá már csak a nyolcfokozatú automata sebességváltó érhető el, a hatfokozatú kézire nem volt elég nagy a kereslet ahhoz, hogy gyártásban maradjon. Ha ennél is izmosabbra vágysz, akkor a limitált szériás Giulia GTA jelenti a megoldást.

A Giulia és a Stelvio a vezetéstámogató rendszerek terén is felzárkózott, elérhető hozzá a sávtartó és az adaptív tempomat, ami dugóban araszolásra és autópályás önvezetésre is képes.

A GTA után pedig már a Quadrifoglio is kérhető Akrapovič kipufogórendszerrel, amihez szénszálas anyaggal burkolt kipufogóvégek járnak.

Ez is érdekelhet:

Kegyetlenül brutális lett az Alfa Romeo Giulia GTA

Nem túlzás közúti versenyautónak nevezni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
16% Naná, és nagyon keményen.
34% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés