Az Alfa Romeo nagy dobása volt a Giulia és a Stelvio, ami különösen az ötszáz lóerős Quadrifoglio változatban szólt nagyot. Most új színekkel, átdolgozott belsővel újult meg a csúcsmodell.

A Giulia és a Stelvio formáját igazán eltalálta az Alfa Romeo, ezért még nem volt szüksége a megújulásra, de sok apróságon változtattak, hogy még jobban vágyjunk rá.

Az olasz gyártó decemberben leplezte le a két modell átdolgozott változatát, de csak a hétköznapi motorokkal, ezúttal a Quadrifoglio csúcsmodellek megújulásán volt a sor.

A formán tehát nem kellett változtatni, de új színek érkeztek a kínálatba, a vörös és arany mellett itt a Montreal zöld,

ami csak a Quadrifoglio modellekhez érhető el. Az utastérben jobb minőségű anyagokat ígérnek, új a kormánykerék és a váltógomb, a biztonsági övet fekete helyett vörös vagy zöld színben is lehet kérni. Újdonság a 8,8 colos érintőképernyő és a vezeték nélküli telefontöltés.

A frissítés nem érintette a műszaki tartalmat, a 2,9 literes biturbó V6-os motor továbbra is 510 lóerős

és 600 Nm a nyomatéka, hozzá már csak a nyolcfokozatú automata sebességváltó érhető el, a hatfokozatú kézire nem volt elég nagy a kereslet ahhoz, hogy gyártásban maradjon. Ha ennél is izmosabbra vágysz, akkor a limitált szériás Giulia GTA jelenti a megoldást.

A Giulia és a Stelvio a vezetéstámogató rendszerek terén is felzárkózott, elérhető hozzá a sávtartó és az adaptív tempomat, ami dugóban araszolásra és autópályás önvezetésre is képes.

A GTA után pedig már a Quadrifoglio is kérhető Akrapovič kipufogórendszerrel, amihez szénszálas anyaggal burkolt kipufogóvégek járnak.

Ez is érdekelhet:

Kegyetlenül brutális lett az Alfa Romeo Giulia GTA

Nem túlzás közúti versenyautónak nevezni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában