A Range Rover kínálatát egészítette ki a többi modellnél áramvonalasabb Velar, ami most ismét megújult, az átfésült külseje mellé pedig minimalista stílusú belső és nagyobb akkumulátoros hibrid rendszer érkezett.
2017-ben jelent meg a Range Rover addigi legáramvonalasabb autója, a rejtett kilincses Velar, ami először három évvel később újult meg, majd most ismét felfrissítette a gyártója. A dizájnt annyira eltalálták, hogy ezúttal sem kellett sokat változtatni rajta, ezért a mátrixfényszórókon, a hűtőmaszkon és a hátsó lámpákon csak minimálisan igazítottak.
Nagyobb a változás a belső térben, ahol a korábbi modellben látott
dupla kijelzős középkonzol egyszerűbb, minimalista stílusú berendezésnek adta át a helyét.
Mostantól csak egyetlen 11,4 colos érintőképernyőt illesztenek a műszerfalra, a klímaberendezést is itt kell kezelni, az automata váltó forgókapcsolója pedig hagyományosabb váltókarnak adta át a helyét.
Műszaki téren a 404 lóerős plug-in hibrid modell változott a legtöbbet. Megtartotta a 300 lóerős, kétliteres benzinmotorját és a 143 lóerős elektromotorját, de az akkumulátor kapacitását 13,6-ról 19,2 kilowattórára növelték, ezzel 53 helyett
már 64 kilométert képes megtenni tisztán elektromosan, és akár 50 kilowattal is tölthető a hibrid Velar.
A Velar kínálatának többi tagja nem változott, továbbra is kétliteres, négyhengeres és háromliteres, hathengeres benzines és dízelmotorokkal rendelhető a Range Rover középső modellje, 204 és 400 lóerő közötti teljesítménnyel. A plug-in hibrid ezért a kínálat csúcsának számít, 5,4 másodperc alatt gyorsul nulláról százra.
Ez is érdekelhet: