Az utastér után egy nappal a vadonatúj Clio külsejét is megmutatta a Renault. A sikeres elődje stílusát folytatja, de minden téren megújult a francia kisautó, ami a helykínálatával és a felszereltségével is példát mutat.

Első pillantásra ismerős lehet a Clio ötödik generációja, pedig csak a stílusát tartotta meg, közelebbről megnézve kiderül, hogy minden eleme új. Szemből nézve mintha egy Megane lenne, a szériában teljesen LED-es fényszórók a C-alakú menetfénnyel a nagyobb testvérről lehetnek ismerősek. Szélesebb hátsó lámpájával és nagyobb kerekeivel még vagányabb lett a Clio.

Megszokhattuk, hogy minden modellváltáskor tovább nőnek az autók, de az új Clio nem folytatta ezt a trendet, hiszen már az elődje is elég nagyra nőtt.

4,05 méteres hosszával, 1,8 méteres szélességével és 1,44 méteres magasságával az új modell másfél centivel rövidebb és hárommal alacsonyabb az elődjénél, ami még jobb kiállásúvá teszi.

Csak ötajtós lesz belőle, mint eddig, a hátsó kilincseket ezúttal is az ablakkeretbe rejtették.

A vadonatúj padlólemezre épülő Clio a gyáriak szerint tágasabb lesz a korábbinál, amiben a karcsúbb műszerfalnak is szerepe van. A csomagtartója mindenesetre biztosan nagyobb lett, a 391 literes mérete 91 literrel haladja meg a korábbi generációét.

A belső terét a színes képernyős műszerekkel és a hatalmas érintőképernyővel már megmutatta a Renault, nézd meg itt:

Belülről már megnézheted a vadonatúj Renault Cliót

Hatalmasat lép előre a francia kisautó.

Rögtön háromféle változatról mutattak képeket,

az alapmodell mellett jön az elegáns Initiale Paris és a sportos RS Line. A Cliónak már a kezdetek óta volt luxusváltozata, az 1991-ben bemutatott Baccara inspirálta az előbbit, míg a sportos lökhárítókkal és 17 colos kerekekkel ékesített RS Line mostantól a GT Line változat helyét veszi át.

A műszaki tartalomról még nem árult el részleteket a Renault,

vélhetően az a többlépcsős bemutató következő epizódjának lesz a témája. Nem tévedhetünk nagyot, ha a testvérmodell Nissan Micrában most bemutatott új egyliteres, háromhengeres, 100 és 117 lóerős turbós motorokat tippeljük a Renault kisautójába, amit a genfi autószalonon már élőben is meg lehet nézni.

Ez is érdekelhet:

Formába hozták a farmotoros Renault Twingót

Még mindig menő városi kiskocsi.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Nincsenek jó kilátásai a Karmann egykori gyárának

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés