Kompakt méretű, de tágas és végtelenül formás furgont rajzoltak a Renault-nál, mely az Estafette modern átirata lesz, méghozzá elektromos hajtással.

Jegyet váltott, várakozott a peronon, aztán a Renault felült a retró vonatra, amin nagyon úgy tűnik, hogy nincsen fék. Ezt azonban senki nem bánja, hiszen a Renault Estafette koncepció legalább annyira lelkesítően menő a furgonok között, mint amennyire a Twingo tanulmányautója vagy a szériagyártású 5-ös lett.

Izgalmas részletekkel és mindenhol sárga utastérrel az elektromos Estafette olyan, mintha egy sci-fiből gurult volna ki.

Orrán büszkén világít a Renault logója, de a fényszórók is az emblémára emlékeztetnek. Hűtőmaszk helyett fedett panel van, mely mögött egy kis kijelzőn akár szövegek vagy üzenetek is megjelenhetnek, ez a megoldás köszön vissza az oldalajtókon is. Az ötvenes évek végén bemutatott Estafette furgonra a kör alakú menetfények emlékeztetnek leginkább, minden más sokkal inkább futurisztikus, mint retró.

Érdekes arányú szerzet az Estafette koncepció, melynek 4,87 méteres hossza és 1,92 méteres szélessége a Kangoo-hoz áll közel, de a 2,59 méteres magassága már a nagyobb furgonokhoz közelít. Szürke fényezése csak jobban kiemeli a kontrasztos sárga színt, mely a tetőpanelen és az utastérben jelenik meg. Két oldalsó tolóajtaja van, valamint a felfelé nyíló rolós fedél a hátulján.

Nagyméretű szélvédő mögött, végeláthatatlan sárga térben ül a vezető, előtte sok kijelzővel.

Egyetlen fix ülés a kabinban a kormánnyal szemben van, de van egy kihajtható is egy utasnak. Alapvetően azonban egyszemélyes az Estafette, a kialakítása pedig a csomagok könnyű ki- és bepakolását szolgálja, mint az amerikai filmekben látható csomagkiszállító autóknál. Műszerfalán két kijelző van és több praktikus tárolóhely, a tükrök digitálisak, ezeknek a kijelzője a tetőoszlopoknál van.

1959-ben mutatták be az eredeti Estafette-t és egészen 1980-ig maradt gyártásban, utódja a Trafic lett. Ebből a vagány tanulmányautóból néhány év múlva szériagyártású furgon lesz, mely akár a Renault és a Volvo által közösen alapított Flexis márka első terméke lehet.

Ez is érdekelhet:

Teniszezni hív az elektromos Renault 5 Roland Garros

Francia tenisztornát ünnepel a Renault limitált szériás 5-öse.

Megidézi a hetvenes éveket ezzel a sportkupéval a Renault

A hátsókerék-hajtású sportkupé így, ahogy van, mehet is gyártásba.

Kicsi, olcsó és végtelenül aranyos lesz az elektromos Renault Twingo

Megfizethető és valóban környezetbarát elektromos kisautó lesz a Renault Twingo.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés