Az előző generációkhoz hasonlóan az új Megane RS-ből is kihozta a Trophy változatot a Renault. A recept nem változott: még erősebb motor, még feszesebb futómű teszi pályanapokra még alkalmasabbá a franciák sportkompaktját.
Minden korábbi Megane RS-ből készített Trophy változatot a Renault, most itt a legújabb. A jellegzetes sárga fényezéssel és kockászászló-ködfényszóróval alapból elég dögös sportkompakt még ütőképesebb lett a kategóriájában, amihez elsőként a motorját tették izmosabbá a turbótöltő és a kipufogórendszer átvariálásával.
A széria Megane RS 280 lóerős teljesítményéhez és 390 Nm nyomatékához képest a Trophy kivitel már kereken 300 lóerőt és 420 newtonmétert állít csatasorba. Mint a sima RS, úgy ez is kérhető kézi és duplakuplungos váltóval egyaránt, és a 4Control hátsókerék-kormányzás itt is segít még szűkebben venni a kanyarokat.
Nem csak a húsz lóerő plusztól lesz jobb a Trophy, hanem azért is, mert a feszesebb, ültetett Cup futómű és az önzáró differenciál ehhez már széria. A 19 colos kerekekkel, sportos Bridgestone abroncsokkal és felárért akár Alcantara kárpitos Recaro kagylóülésekkel kérhető Trophy ezzel a versenypálya-nyíltnapok sztárja lehet.