Első ránézésre ez egy tökéletesre restaurált Rolls-Royce Silver Cloud II, de talán még második pillantásra sem mutat többet. A Las Vegasban rendezett SEMA Show-ra azonban ez nem volna elég, ezért van a gépháztető alatt egy kompresszoros V8.
Nem könnyű menet hibátlanul felújítani egy 1961-es Rolls-Royce limuzint, hiszen ott a hírhedt angol technika és az ezzel járó furcsa mértékegységek, meg a hozzájuk passzoló szerszámok. Ezért aztán a Ringbrothers egészen más utat választott a Silver Cloud II feltámasztásához.
Hófehér karosszériája és bordó bőrrel varrott utastere még mindig árasztja magából a hatvanas évek luxusát.
Eddig is egy 6,2 literes, V8-as motor volt a Rolls-Royce gépházteteje alatt, de most egy modern LT4-es blokkot lógattak bele, méghozzá kompresszorral. A General Motorstól származó nyolchengeres 640 lóerőt ad le 6400-as fordulaton, nyomatéka 861 Nm 3600-nál. Hozzá egy tízfokozatú automata váltó csatlakozik, a kardántengelye pedig karbonból készült. Az öreg Rolls-Royce alatt Fox lengéscsillapítók vannak, és mind a négy kerék mögött hatdugattyús fékek.
Modernebb fa díszítőelemek és az új Rolls-Royce-okhoz hasonló csillagos égboltot idéző tetőkárpitot készítettek a Silver Cloudba, de sikerült megtartaniuk egy nagy adagot az eredeti hangulatból. Újratervezték az autóhoz illő kerekeket is, hogy mögötte elférjenek a nagyobb fékek, rajtuk pedig a hátul 255 széles gumik. Több mint 3400 munkaórát fektetett az autóba a Ringbrothers csapata, ez pedig látszik is rajta.
Ez is érdekelhet: