Bergmeister névre hallgat a Ruf legújabb koncepciója, amely a hatvanas évek végén készült hegyi versenyautó, a Porsche 909 Bergspyder emlékét eleveníti fel.

A hatvanas évek végén a hegyi versenyekre épült a 909 Bergspyder, minden idők legkönnyebb Porschéje. Az alumínium szerkezetére műanyag karosszériaelemek kerültek, ezért csak 384 kilogrammot nyomott, amihez 275 lóerős motor párosult. Pár éve a Porsche felelevenítette ezt az autót a Boxsterből épített tanulmánnyal, most pedig a Ruf állt elő egy koncepcióval.

A Ruf Bergmeister alapját nem a Boxster, hanem a 911-es adja, annak is a 993-as generációja,

az utolsó léghűtéses széria. A tető nélküli karosszéria, az alacsony szélvédő és a hátsó lökhárító hiánya is a legendás elődjét idézi, akárcsak a jellegzetes fehér és zöld festése. Az együléses ősével szemben a Bergmeister kétüléses, utcai használatra is alkalmas élményautó.

A klasszikus dizájn alatt naprakész technika dolgozik, a Ruf egy 3,6 literes, száraz karteres, turbós hathengeres motort szerelt be, ami 450 lóerőre és 600 Nm-re képes. Az erejét hatfokozatú kézi váltóval lehet továbbítani a hátsó kerekek felé, nem maradt ki az önzáró differenciál sem.

Csak remélni tudjuk, hogy a Ruf limitált szériában gyártásba is adja a Bergmeistert.

Ez is érdekelhet:

Az együléses Porsche Boxster, ami végül nem vált valóra

Pedig lett volna értelme a Bergspydernek.

Az 5 legkönnyebb Porsche, amivel csúcsra vitték a súlycsökkentést

Az öt közül a legnehezebb is kevesebbet nyom, mint egy tonna.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés